فرهنگ

داکتر کمال سادات به حل مشکلات ریاست اطلاعات وفرهنگ بلخ متعهد شد

کابل باختر 9 دلو
داکتر کمال سادات معین امور جوانان وسرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز دریک ویدیو کنفرانس با رئیس اطلاعات وفرهنگ ولایت بلخ براصل مکانات ومجازات تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، دراین ویدیو کنفرانس داکترکمال سادات با تاکید بر اصل مکافات و مجازات خاطر نشان ساخت که آنعده از کارمندانی که دراجرای وظایف وتعهداتشان در برابر اداره مخلص وصادق اند مستحق مکافات وعده ای که در برابر وظایف شان سهل انگاری وغفلت می ورزند باید برویت قانون کارکنان خدمات ملکی با آنان برخورد شود .
همچنان  صالح محمد خلیق رئیس اطلاعات وفرهنگ ولایت بلخ نیز با اشاره بر اصل مکافات ومجازات علاوه نمود که برای شماری از کارمندان متعهد آن ریاست تقدیر نامه درنظر گرفته شده که به زودی به آنان اهدا  خواهد شد .
وی همچنان  یادآور شد که ریاست  اطلاعات وفرهنگ ولایت بلخ در زمینه اجرای وظایف با برخی مشکل ها وچالش ها دربخش منابع بشری و تشکیل آن ریاست روبرو است.
دراخیر سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ از آنها خواست تا چالش ها در برابر آن ریاست را طرح وبه این وزارت ارسال کنند تا در زمینه حل و رفع آن تصمیم اتخاذ گردد و دربودجه سال آینده در نظر گرفته شود .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا