سیاست

انتقاد ازاضافه ستانی ها در روند دریافت ویزای ایران درهرات

شهرهرات 19 ثورباختر
نشستی به هدف بررسی مشکلات متقاضیان ویزای ایران ،  باحضور اعضای شورای ولایتی ، معاون ریاست خارجه ،  رئیس و اعضای اتحادیۀ عکاسان امروز درشورای ولایتی برگزارشد.
رییس شورای ولایتی هرات ازافزایش شکایات وانتقادات خبرداد و گفت: مردم ازینکه بعضی عکاس ها درقبال ثبت فورم  چهارهزار یا پنج  هزارافغانی اخذ می نمایندشاکی اند  .
معاون نماینده گی خارجه  نیزباتایید این مشکل گفت:"  روند ثبت انترنیتی فورم ویزا دراول و پانزده هم هر ماه ازسوی وزارت خارجه ایران فعال میشود که این روند سبب سوء استفاده برخی عکاسخانه هاشده است.
رئیس اتحادیه عکاسخانه ها میگوید:" سایت ثبت فورم ویزاهر ماه دو بار باز میشود و گاهی کود به گونه است که ساعت ها را برای باز شدن ان در بر میگیرد و مردم از ولسوالی ها و مناطق دور دست هرات به خاطر اخذ فورم میایند در این صورت کاپی اسناد شان را نزد ما میگذارند تا به نوبت خانه پری کنیم.
رئیس ، معاون و اعضای شورای ولایتی ،نماینده گی  خارجه را بابت عدم رسید گی به شکایات مردم و سهل انگاری در انجام وظایف محوله مورد انتقاد قرار داد و گفتند: نماینده گی  خارجه در هرات صرف یک دفتر نمایشی و تشریفاتی می باشد در راستای حل مشکلات مردم با نماینده گی های خارجی هیچ گونه عملکرد نداشته است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا