امنیت

عملیات الماس (12 ) درغوربند ادامه دارد

کابل باختر 4 عقرب
نیروهای امنیتی عملیات تصفیوی شان رادر ساحات مربوط به غوربند  پروان ادامه داده واین عملیات طبق برنامه  درحال انکشاف میباشد.
به گزارش  آژانس باختر،عملیات الماس 12 که پنج روز قبل درساحات به غوربند پروان آغاز شد همچنان ادامه دارد وبخش های وسیع از این  مناطق از وجود طالبان تصفیه شده است .
عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی موسوم به الماس 12 که به رهبری اردوی ملی بعد از آن آغاز شد که مخالفان مسلح با ناامن ساختن شاهراه پروان – بامیان عملاٌ این شاهراه را به روی ترافیک بسته کردند ومانع تردد هموطنان  ما از یک ولایت به ولایت دیگر شدند .
محمد نعمان هاتفی مسوول امور عامه قول اردوی سیلاب برخبرنگار آژانس باختر گفت که عملیات طبق برنامه درحال انکشاف است ودرپنجمین روز این عملیات ولسوالی های  شینواری  ،قریه های فراگرد ،قلعچه ،قلعه ناصر وسیاه گرد کاملاً ازوجود مخالفین مسلح تصفیه شده و شماری از مخالفان مسلح کشته ومتباقی متواری اند که نیروهای امنیتی  به تعقیب آنان ادامه میدهند .
هاتفی گفت، نیروهای امنیتی درمناطق که تصفیه شده دست به استحکامات وافراز پوسته های  امنیتی زده تا هرنوع تهدید امنیتی را درقبال این مناطق در آینده کاهش دهند.
دگروال هاتفی برخی از رسانه ها را متهم ساخت که در رابطه به عملیات نیروهای امنیتی درغوربند به نشر اخبار تحریف شده مبادرت ورزیده اند درحالیکه نیروهای  امنیتی منجمله منسوبان قول اردوی سیلاب که رهبری  این عملیات را به  عهده دارند با قبولی  هرنوع خطر تلاش  دارند ثبات رابه این منطقه باز آورند وزمینه تردد آرام رابرای  وسایط درشاهراه پروان – بامیان تضمین کنند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا