اقتصاد

افزایش تولیدات فابریکه پایه سازی پلخمری

شهرپلخمری 9 سرطان باختر
میزان تولیدات فابریکه پایه سازی پلخمری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
به اساس ارقام ارایه شده ، درچهار ماه نخست سال گذشته این فابریکه یک هزاروهشت صدو سیزده پایۀ آهن کانکریتی برق تولید داشته است اما در چهارماه نخست امسال این رقم به دوهزارو یک صدو نود و نه پایه برق افزایش یافته است که این ارقام بیست ویک درصد افزایش را در تولیدات فابریکه مذکور نشان می دهد.
دنیا علی احمدی آمرفابریکه پایه سازی پلخمری به آژانس باخترگفت که داشتن برنامه واضح ، مدیریت درست کار، بازاریابی و توجه به کیفیت از انگیزه های اصلی افزایش تولیدات این فابریکه است.
او گفت، تلاش دارند تا با بهتر ساختن کیفیت زمینه را برای افزایش بیشتر تولیدات و عواید فابریکه ی پایه سازی پلخمری فراهم سازند.
احمدی می گوید، برای بهتر شدن ارایۀ خدمات فابریکۀ پایه سازی پلخمری آنان ریگ ریشن این فابریکه را پاکسازی کردند و درکنار این کارها برای نصب دستگاه پیشرفتۀ مقاومت سنج برای بارنخست ، نهایی شده است.
مسوولان فابریکۀ پایه سازی پلخمری می گویند که تلاش دارند تا پس ازاین پایه های مستطیلی و صندوقچه های میتر برق نیز تولید کنند و به بازار عرضه نمایند.
از تولیدات این فابریکه در داخل کشور به گونۀ بی پیشینه ای استفاده می شود.
فابریکه پایه سازی پلخمری درسال 1357 به کمک کشورآلمان تاسیس شده است.
این فابریکه با تولید پایه های تولید برق به سایز های مختلف درافغانستان و حتی آسیای میانه ازشهرت خاصی برخوردار بوده است.
درحال حاضر هشت هزار پایه درسال تولید این فابریکه است و مسوولان می گویند که تلاش دارند تا بیشتر ازاین میزان تولیدات را افزایش دهند و شهرت فرا کشوری این فابریکه را دوباره احیا نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا