جامعه

وزیر امور مهاجرین : مدیریت سالم مهاجران به موضوع درکشور ارتباط دارد

کابل باختر 8 حمل
سیدحسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین وعودت کنندگان امروزبا حسین افنی بوتسلی سفیر سازمان همکاری های اسلامی در افغانستان ملاقات و در مورد چگونگی مدیریت مهاجرین در چهارچوب برنامه های صلح کشورهای اسلامی و کمک سازمان یادشده با وزارت امور مهاجرین بحث و تبادل نظر کرد.
به اساس معلومات ریاست نشرات وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان به آژانس باختر، وزیر امور مهاجرین در این ملاقات به مدیریت مشترک موضوع مهاجرت تاکید نموده گفت که موضوع صلح به سرنوشت مهاجرین و مدیریت سالم مهاجرین به موضوع صلح افغانستان ارتباط داشته و سازمان همکاری های اسلامی به سرنوشت مهاجرین افغان توجه نموده و یک زندگی توأم با آرامش را در برنامه هایش برای مهاجرین جستجو نمایند.
وی همچنان از سازمان (او آی سی) خواست که در بخش های ارایه خدمات انکشافی برای مهاجرین با وزارت امور مهاجرین همکاری کند و این وزارت پلان چگونگی همکاری ها و نیازمندی همکاری برای مهاجرین را تهیه و به نمایندگی سازمان یادشده در کابل ارسال می نماید.
نماینده او آی سی در افغانستان، با ابراز وعده همکاری به وزارت امور مهاجرین پیشنهاد کرد که برای جذب همکاری ها، از دفتر مرکزی و دبیرکل سازمان همکاری های اسلامی و کشورهای عضو سازمان یادشده نیز تقاضا صورت گیرد. نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا