امنیت

سخنگوی وزارت امورداخله :برنامه آگاهی دهی به مردم موثر بوده است

کابل باختر/ 16/ قوس
برنامه آگاهی دهی به مردم وجلب همکاری آنها که به منظور جلوگیری از اعمال تروریستی ، شناسایی تروریستان و تامین امنیت هرچه بهتر درکشور راه اندازی شده ، نتایج خوبی درقبال داشته است.
صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امورداخله دراین رابطه که خبرنگار آژانس باختر گفت: دراین برنامه شیوه های گوناگون همکاری مردم با پولیس در یک برگه آگاهی دهی درج شده و به مردم توزیع میشود.
برنامه توزیع این برگه ها از تاریخ 10 قوس درکابل آغاز شد و درنظر است به زودی درتمامی ولایت های کشور این برنامه عملی گردد.
سخنگوی وزارت امورداخله برنامه آگاهی دهی به مردم را در راستایی شناسایی تروریستان و افراد انتحاری و تامین امنیت درکشور با اهمیت خواندو تاکید کردکه این برنامه درکشور های دیگر جهان هم نتیجه مثبت داده است .
صدیقی ازرسانه خواست تا این برنامه را پوشش داده و نقش خود را درامرآگاه سازی شهروندان درمسایل امنیتی ایفا نمایند.
این برگه آگاهی هم دربیداری و هوشیاری مردم دربخش مبارزه با تروریزم کمک میکند و هم مردم افغانستان را انگیزه میدهد تا دربرابر دشمنان سوگند خورده مردم افغانستان مبارزه کنند و نیروهای امنیتی شان رادراین راستا یاری نمایند.
وی درباره محتوای این برگه اظهار داشت دراین برگه از مردم خواسته شده تا درشناسایی تروریستان و افراد انتحاری با پولیس همکاری کنید.
هوشیار و بیدار باشید و افرادمشکوک را که درمحیط تان می بینید به شماره 119 پولیس تماس بگیرید.
هرحمله انتحاری باعث کشته شدن هموطنان عزیزما میشود وظیفه ایمانی و وطنی ماست تا درشناسایی تروریستان با پولیس همکار باشید.
تروریستان به کشور و به خانه ما غم می آورند.
تماس و معلومات شما باعث تامین امنیت کشور و نجات جان کودکان و مردم بی گناه میشود.
تروریستان دشمنان مردم افغانستان ، دین و مذهب هستند ،کوشش کنید درمورد این افراد معلومات دریافت نموده و به شماره 119 پولیس و یا به نزدیک ترین پوسته پولیس خبردهید .
تروریستان و افراد انتحاری به وطن ما مصیبت می آورند و مانع تعلیم و تربیه و انکشاف وطن میباشند . تروریستان قاتلان کودکان ، زنان و موسفیدان ما هستند .
همکاری شما با نیروهای امنیتی ، تهدیدات امنیتی را در کشور کاهش می دهد و مجرمان ردیابی میشوند.
درصورت احتمال وقوع رویداد های تروریستی به زودترین فرصت محل را ترک کنید.
صدیقی خاتمه گفت ما درحال حاضر مصروف بررسی موثریت این برنامه هستیم و میکوشیم آن را گسترش دهیم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا