آموزش

ريئس پوهنتون كنر تقدير شد

 

كابل باختر 23 ميزان

عبدالستار خواصی منشی ولسی جرگه از کارکردهای رئیس پوهنتون ولایت کنر تقدیر نمود. به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي ولسي جرگه به آژانس باختر، در دیداری که با حضور داشت شهزاده شاهد، صالح محمد صالح و وژمه صافی وکیلان ولایت کنر،  با پوهنیار میر احمد حامد رئیس پوهنتون ولایت کنر در دفتر کار منشی ولسی جرگه صورت گرفت، عبدالستار خواصی، میر احمد حامد رئیس پوهنتون ولایت کنر را ازچهره های علمی و جهادی عنوان نمود و فعالیت های وی را در راستای خدمت به وطن با ارزش تلقی کرد.

وکیلان ولایت کنر نیز هرکدام از تلاش های رئیس پوهنتون ولایت کنر در راستای خدمت به جوانان در ولایت کنر قدردانی نموده، از منشی ولسی جرگه به خاطر توجه به پوهنتون ولایت کنر اظهار سپاس و امتینان نمودند.

در اخیر، تقدیر نامۀ ولسی جرگه توسط عبدالستار خواصی منشی ولسی جرگه به رئیس پوهنتون ولایت کنر اعطا گردید.

طبق یک خبر دیگر

عبدالستار خواصی منشی ولسی جرگه از بشیر احمد نایب قهرمان کیک بوکس تقدیر به عمل آورد.

منشی ولسی جرگه در دیدار با بشیر احمد نایب قهرمان کیک بوکس کشور های آسیایی، اشتراک وی در مسابقه میان هفده کشور آسیایی در کشور اوکراین و به دست آوردن مدال نقره و دست یافتن او به مقام نایب قهرمانی این مسابقات را افتخار بزرگ برای کشور دانست.

منشی ولسی جرگه ضمن آرزوی توفیقات مزید، از وی و سایر ورزشکاران خواست که با تلاش های بیشتر شان بیرق افغانستان را در سطح جهان به اهتزاز بیاورند.

منشی ولسی جرگه ضمن اعطای لوح تقدیر ولسی جرگه، طی مکتوب رسمی از والی پروان خواست تا یک نمره زمین رهایشی را برای بشیر احمد اعطا نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا