جامعه

علما از روند صلح حمایت می‌کنند

کابل/21جوزا/باختر
شماری از علما به نمایندگی از نهادهای دینی، در یک نشست با مولوی عبدالرحمن هوتک، مشاور ارشد وزارت دولت در امور صلح، حمایت‌شان را از روند صلح اعلام کردند.
علمای حاضر که از ولایات گوناگون در این نشست اشتراک کردند، اعلام کردند که آماده هر نوع همکاری با وزارت دولت در امور صلح هستند و از هیچ نوع کمک در راستای صلح دریغ نخواهند کرد.
آنان وعده سپردند که با نهادهای دینی در تماس خواهند بود و برای حمایت از موضع مردم و حکومت در جریان روند صلح، نشست‌های حضوری و غیرحضوری آنلاین برگزار خواهند کرد.
مولوی عبدالرحمن هوتک، مشاور ارشد وزارت دولت در امور صلح با تشکر از اعلام همکاری این علما، نقش آنان را در راستای تأمین صلح ارزنده خواند. آقای هوتک از علما خواست که در راستای فراهم‌ کردن زمینه‌های استقرار صلح باعزت و سراسری در کشور و مشوره‌دهی به وزارت دولت در امور صلح نقش فعال بازی کنند.
در این نشست روی ساختارهای ارتباطی و هماهنگی از طرق مختلف و تنظیم نشست‌های حضوری و غیرحضوری در مرکز و زون‌ها، حضور علما در ساختارهای روند صلح، ارائه پیشنهادها به وزارت دولت در امور صلح و حکومت صحبت شد.
قابل یادآوری است که پیش از این نیز نشست‌هایی به منظور دریافت نظرها و پیشنهادهای علما در روند صلح، از سوی وزارت دولت در امور صلح برگزار شده است.#/ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا