سیاست

کمیته قوانين شورای وزیران جلسه كرد

 

كابل 15 ميزان باختر

جلسه کمیته قوانین شورای وزیران قبل از ظهر امروز به ریاست مارشال محمد قسیم فیهم، معاون اول ریاست جمهوری ورئیس آن کمیته برگزار شد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري به آژانس باختر، طرح های قوانین اساسنامه تکنالوجی معلوماتی و مخابراتی، کنترول تنباکو ودخانیات، همراه با مقرره حق الزحمه تدریسی موسسات تعلیمی وزارت معارف وتعدیل ماده یکصد و دوم قانون مالیات بر عایدات، در جلسه کمیته قوانین شورای وزیران به بحث گرفته شد و مورد تائید قرار گرفت.

در آغاز جلسه معاون اول ریاست جمهوری با توجه به قانون مالیات بر عایدات درکشورگفت که باید با دقت بیشتر در قوانین کوشید تا روند سرمایه گذاری در کشور تسریع گردد زیرا پیشرفت اقتصادی ما به آن مربوط می گردد و این کار موجب بوجود آمدن اشتغال  نیز می گردد.

در این جلسه، طرح های قوانین یاد شده که از سوی وزیر عدلیه بصورت جدا گانه ارایه گردید، مورد بحث و بر رسی قرار گرفته نظریات و پیشنهادات اصلاحی شرکت کننده گان کمیته قوانین در رابطه به هریک از آنها ارزیابی و در فرجام فیصله شد تا طرح های قوانین اساسنامه تکنالوجی معلوماتی و مخابراتی، کنترول تنباکو و دخانیات، همراه با مقرره حق الزحمه تدریسی موسسات تعلیمی وزارت معارف وتعدیل ماده یکصد و دوم قانون مالیات بر عایدات، غرض تصویب نهایی به شورای وزیران محول گردد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا