سیاست

مارشال فهیم: در افغانستان گام های ارزنده بطرف ثبات و ترقی به همکاری جامعه جهانی برداشته شده است

کابل باختر 5 قوس
مارشال محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری پس از ظهر امرور با جیمز کننگهام هام سفیر ایالات متحده امریکا در کابل ملاقات بعمل آورد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این ملاقات معاون اول ریاست جمهوری طی صحبتی از همکاری های ایالات متحده امریکا در ردیف سایر کشور های جهان  با مردم افغانستان یاد آور شده خاطرنشان ساخت که در افغانستان گام های ارزنده بطرف ثبات  و ترقی به همکاری جامعه جهانی برداشته شده است و نیاز است بخاطر تقویت این ارزش ها تلاشهای لازم صورت گیرد.

معاون اول ریاست جمهوری همچنان بر ضرورت امنیت و ثبات دایمی در کشور تاکید ورزیده و آنرا برای ترقی و پیشرفت افغانستان  مهم بر شمرد.
معاون اول ریاست جمهوری گفت که سعی بر این است تا همزمان با تقویت و تجهیز نیرو های امنیتی افغانستان،  روحیه همکاری و دوستی میان مردم و سطح حمایت مردم از این نیرو ها از راه ارایه خدمات و همکاری این نیرو ها به مردم، افزایش یابد.
آقای کوننگ هام سفیر ایالات متحده امریکا طی صحبتی نتیجه موفقانه لویه جرگه مشورتی مردم افغانستان تبریگ گفته پیرامون ضرورت امضای توافقنامه امنیتی توضیحات داد. موصوف همچنان از ادامه همکاری ایالات متحده امریکا با مردم افغانستان یاد آور شده گفت که موفقیت و پیشرفت مردم افغانستان و تامین صلح و امنیت آرزوی دولت ومردم امریکا است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا