سیاست

اعلامیۀ مطبوعاتی ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ طالبان بالای شهر کندز

کابل باختر 9 سنبله
اعلامیۀ مطبوعاتی ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ طالبان بالای شهر کندز
با تأسف که گروه طالبان امروز با حمله به شهر کندز به شماری از ساحات مسکونی ملکی و اهداف غیر نظامی آسیب رسانیده اند و خواستند تا فضای رعب و وحشت را حاکم کنند، اما این حملۀ طالبان با پاسخ جدی و به موقع نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی کشور، دفع و به عقب زده شد.
طالبان با هدف قراردادن ساحات ملکی و مسکونی، مکان های عام المنفعه، سپر قراردادن مردم عام و آسیب رساندن به شهروندان، دشمنی خویش را با مردم این سرزمین و ارادۀ شان را برای دوام جنگ آشکار کردند.
رییس جمهوری کشور با تقبیح این عمل شنیع طالبان، ابرازداشت که حفاظت از جان و مال شهروندان کشور، از اولویت های اساسی حکومت می باشد و در این زمینه تعهد جدی وجود دارد.
رییس جمهوری افزود که این گونه اعمال طالبان در تضاد با موضوع نشست رهبران شان که در دوحه جریان دارد، است. در حالی که مردم افغانستان خواستار قطع جنگ و رسیدن به صلح پایدار اند، صلحی که در آن مردم باعزت زندگی کنند.
رییس جمهوری از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به خاطر پاسخ به موقع و مهار حمله دشمن، تشکر کرد و افزود که این نیروها، فرزندان راستین این سرزمین هستند و همواره با قهرمانی و فداکاری، از جان و مال شهروندان کشور حفاظت کرده اند.# نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا