ورزش

درمسابقات فوتبال و والیبال سیمرغ اول و خراسان دوم شد

بامیان / باختر/ 28/ قوس
مسابقات بیست وچهارروزه فوتبال ووالیبال درولایت بامیان دیروز خاتمه یافت .
این مسابقات تحت نام ( ثبت و راجستر تولدات نوزادان ) به هدف رسانیدن پیام اداره ثبت احوال نفوس یکماه قبل آغاز گردیده بود.
عبدالستار لیاقت رییس فدراسیون فوتبال بامیان به آژانس باختر گفت ، این مسابقات از تمویل مالی اداره یونیسف آغاز شده بودکه بیش از بیست  تیم فوتبال و والیبال اشتراک نموده بودند.
به گفته منبع، هشت تیم زیرسن نزده سال ، هشت تیم زیرسن چهارده سال و چهارتیم بانوان دراین مسابقات به رقابت پرداخته بودند که ازگروپ نزده سال تیم سیمرغ مقام اول و تیم شاه مردان مقام دوم را کسب کردند.
همچنان از تیم زیرسن چهارده سال تیم استقلال اول و تیم خراسان مقام دوم را ازآن خود کردند و ازتیم بانوان ، تیم ستاره سبز مقام اول و تیم خمان بامیان به مقام دوم نایل گردیدند.
گفته میشود تیم خراسان حایز کپ اخلاق نیز شدند.
لیاقت اضافه کرد : جوانان بامیان علاقمندی زیادی به ورزش دارند ولی متاسفانه با مشکلات جدی روبرو اند که نبود میدان ها و استدیوم ورزشی به خصوص برای دختران ازجمله مشکلات اساسی آنان میباشد .
به گفته آمرفدراسیون فوتبال بامیان، هم اکنون بیش از دوهزار تن اعم از پسر ودختر ثبت فدراسیون میباشند اما نسبت مشکلات جای نمیتوانند به تمرینات شان بطور دوامدار ادامه بدهند.
تنی چند از جوانان به سایر جوانان پیام های داشتند تا به ورزش رو آورده و از دخانیات دوری نمایند تا ورزش را دربامیان نهادینه سازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا