سیاست

محمد کریم خلیلی : گسترش همکاری های متقابل بین‎کابل و واشنگتن در عرصه های مختلف به نفع هردو کشور می باشد

کابل باختر 5 قوس
جیمز کننگهام، سفیر کشور امریکا مقیم کابل، بعدازظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این ملاقات، نخست، سفیر کشور امریکا مقیم کابل، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری لویه جرگه مشورتی، تلاش نیروهای امنیتی افغان برای تامین امنیت این جرگه را ستایش نموده و اظهار داشت که برگزاری این جرگه در فضای کاملا امن، بیانگر تقویت و توانمندی این نیروها می باشد.
وی ابراز امید واری نمود که با گذشت زمان، نیروهای امنیتی افغان بتوانند، درتامین امنیت افغانستان و مبارزه با تروریزم موفقیت های بیشتری بدست آورند.
سفیر امریکا با اشاره به سفر سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید به کابل، تصمیم لویه جرگه مشورتی مبنی برتایید قرار داد امنیتی بین کابل و واشنگتن را نشانه دوستی دوام دار دولت و ملت دو کشور عنوان نمود.
سپس محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور، ضمن اظهار قدر دانی از همکاری های دولت و مردم امریکا با دولت و مردم افغانستان در یک دهه اخیر، برتعمیق روابط دوجانبه میان دو کشور تاکید نموده گفت که گسترش همکاری های متقابل بین‎کابل و واشنگتن در عرصه های مختلف به نفع هردو کشور می باشد.
معاون رییس جمهور حضور نمایندگان مردم در جرگه مشورتی را بیانگر عزم ملی و همگانی مردم افغانستان درجهت پیشرفت و ترقی کشور و عدم برگشت به گذشته عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا