ورزش

پایان رقابت های شطرنج و سامبوکورش درهرات

شهرهرات 11 جدی باختر
مسابقات قهرمانی شطرنج هرات به پایان رسید.
فدراسیون شطرنج هرات مسابقات قهرمانی شطرنج را در هفت روند به روش سویسی این بازی با شرکت چهل وسه ورزشکار به اتمام رسانید.
سید عبدالهادی فقیری رئیس این فدراسیون به آژانس باختر گفت که عبدالرحیم حسینی با شانزده امتیاز اول، محمد سعید شریفی با 5/5 امتیاز و22/75 ضریب دوم و عنایت الله رحمانی با 5/5 امتیاز و 22/25 ضریب به مکان سوم این رقابتها دست یافت.
طبق یک خبردیگر: مسابقات رشته سامبوکورش هرات خاتمه یافت.
فدراسیون سامبو مسابقات سامبو وکامبت سامبو را در رده های سنی نو جوانان، نو جوانان و بزرگسالان با شرکت هفتاد ورزشکار در جمنازیوم میرویس صادق  شهر هرات راه اندازی نمود.
استاد غلام فاروق زمانی رئیس این فدراسیون هدف این مسابقات را رشد و توسعه ورزش سامبو بیان نمود و افزود که مسابقات در سیزده وزن و کته گوریهای سنی  صورت گرفت که درنتیجه باشگاه تن ورز اول ، باشگاه عرفان دوم و باشگاه نیکزاد در جایگاه سوم قرار گرفت، جوایز و مدالهای این مسابقات توسط حمید الله کبیرآمر ورزشی و رئیس فدراسیون سامبو کشوربه ورزشکاران تفویض شد.
براساس یک خبردیگر: باشگاه کیک بوکسنگ حمزه دررقابتهای واکو کیک بوکسنگ هرات قهرمان شد.
مسابقات واکو کیک بوکسنگ باشرکت هفتاد ورزشکار از شش باشگاه هرات دررده های سنی نو نهالان، نو جوانان، جوانان و بزرگسالان صورت گرفت که در فرجام باشگاه حمزه با بیشترین امتیاز اول، باشگاه یاران و درخشان به ترتیب درجایگاه دوم و سوم قرار گرفتند، درپایان ورزشکاران با تفویض کپ ها، مدالها و لوح تحسین توسط استاد تیمورحسینی رئیس فدراسیون کیک بوکسنگ هرات مورد تشویق و تقدیرقرار گرفتند.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا