سیاست

احمدضیا مسعود: در صورت همبستگی و اتحاد مردم ولایت کاپیسا، هیچ تهدیدی متوجه آنان نخواهد شد

کابل باختر20 جدی
شماری از بزرگان، موسفیدان، جوانان و فرهنگیان ولایت کاپیسا با احمد ضیا مسعود نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب دیدار نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر: در این دیدار آنان مشکلات شان را در زمینه نبود امنیت، ارائه نموده از نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور خواهان تامین امنیت شماری از ولسوالی های شدند که شهروندان ولایت کاپیسا را به مشکل مواجه ساخته است.
آنان همچنان بیان داشتند که مردم کاپیسا در قسمت تامین امنیت ساحات یاد شده با نیرو های امنیتی همکار هستند، بزرگان کاپیسا علاوه کردند که در مقابل هرگونه دهشت افگنی ایستاده خواهند شد و گروه های هراس افگن، مانند داعش و طالب را دشمن واقعی مردم افغانستان میدانند.
نمایندهٔ فوق العادهٔ رییس جمهور بعد از شنیدن مشکلات فرا راه و نگرانی های مردم ولایت کاپیسا بیان داشت که در قسمت حل مشکلات باشندگان ولایت کاپیسا به گونه جدی رسیدگی خواهد شد و تلاش صورت میگیرد تا در زمینه عرضه خدمات بهتر، اصلاح اداره و نهادینه شدن حکومتداری محلی در کاپیسا کار های مثبتِ شود.
وی از آنان خواهان همکاری های همه جانبه با نیرو های امنیتی کشور در مناطق نا امن شده گفت: در صورت همبستگی و اتحاد مردم ولایت کاپیسا هیچ تهدیدی متوجه آنان نخواهد بود و نیاز است تا همه باشندگان، مجاهدین و موسفیدان و علمای آن ولایت دست به دست هم داده در این زمینه تلاش نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا