امنیت

جنرال الماس: از وقوع یک حادثه بزرگ تروریستی در کابل جلوگیری شد

 کابل باختر 23 میزان
پولیس کابل پیرامون چگونگی ورود  یک مهاجم انتحاری تحقیق میکند که شنبه شب با یک موتر مملو از مواد انفجاری در کابل باز داشت شد.
آژانس باختر به قول از جنرال محمد سالم الماس رئیس تحقیقات جرایم جنایی قوماندانی امنیه ولایت کابل خبر میدهد نیمه شب گذشته پولیس کابل یک موتر نوع مازدا در ساحه ناحیه پنجم شهر شناسایی کرد که برای انجام یک حمله انتحاری وارد شهر کابل شده بود.
در این موتر بیست هشت بشکه مواد انفجاری، دو بمب بزرگ و پنجصد  کیلوگرام المونیم نایتریت در کریت های بادنجان رومی جاسازی شده بود.
جنرال الماس میگوید که راننده این موتر خود مامور  انجام یک حمله انتحاری بود هنگام فرار هدف قرار گرفت وزخم برداشت مگر گرفتار شد.
پولیس در حالیکه از وقوع یک حادثه ترورستی ،که وقوع آن میتوانست اسفبار باشد جلوگیری میکند که هفته گذشته نیروهای امنیتی منزل را در ساحه خوشحال مینه شناسایی کردند که تروریستان از آن در ساخت وساز بمب و واسکت های انتحاری استفاده مینمودند. در هنگام عملیات غرض باز داشت ترورستیان دوتن از آنها کشته شدند.
همچنان شب گذشته یک پوسته پولیس در ساحه دهبوری کابل با بمب دستی هدف قرار گرفت ودو تن از افراد پولیس زخمی شدند.زیوری  احسان زاده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا