سیاست

اعلامیۀ مطبوعاتی در پیوند به حملۀ تروریستی بالای مراسم تجلیل از نوروز در ساحۀ زیارت سخی شهر کابل

کابل باختر اول حمل
دشمنان مردم افغانستان امروز با انجام حملۀ تروریستی بالای مراسم تجلیل از نوروز و سال نو ۱۳۹۸ در ساحۀ زیارت سخی شهر کابل، دست به جنایت نابخشودنی زدند و شماری از هموطنان ما را به‌شمول کودکان و زنان، شهید و زخمی کردند.
دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری با ارسال اعلامیه یی به آژانس باخترنگاشته است ،  محمد اشرف غنی رئیس‌جمهور که امروز در مراسم جشن نوروز در شهر مزارشریف به‌سر می‌برد، با آگاهی از این حادثۀ المناک عمیقاً متأثر گردید و با تقبیح کردن این‌ عمل جنایت‌کارانه و ضد ارزش‌های عنعنوی و فرهنگی مردم افغانستان، گفت که حملۀ تروریستی بالای جشن نوروز و تجلیل از سال نو، دشمنی آشکار با ارزش‌ها و عنعنات دیرینۀ مردم افغانستان می‌باشد.
رئیس‌جمهور گفت که تروریستان وحشی با انجام این‌گونه اعمال جنایت‌کارانه، یکبار دیگر دشمنی‌شان را با خوشی و آرامش مردم افغانستان نشان دادند و ثابت کردند که از این‌گونه اعمال ضد بشری و ظالمانه، دست‌بردار نیستند.
رئیس‌جمهور کشور مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده‌های قربانیان این رویداد المناک ابراز می‌کند و به مسوولان مربوط هدایت داد تا به‌خاطر رسید‌گی عاجل به مجروحان، از تمام امکانات شان استفاده کنند. ذبیح علم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا