امنیت

دو گروپ افراد مسلح غیر مسوول درگیر شدند

ایبک باختر 18  میزان
درنتیجه درگیری دو گروپ غیر مسوول سه فرد مسلح غیر مسوول درسمنگان کشته شدند .
دوهم څارن محمد منیر رحیمی مسوول مطبوعاتی قوماندانی امنیه سمنگان به آژانس باختر گفت: یک گروپ افراد مسلح غیرمسوول به سرگروپی محمد سلیم از پنج ماه به این طرف درمنطقه کوه بست که در فاصله هفت کیلومتر جنوب شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان وجود  دارد که با سرقت های مسلحانه جمع آوری عشرو ذکات از مردمان  همه روزه باعث اذیت وآزار مردم میشدند.
وی علاوه کرد، اعضای این گروپ به دلایل نامعلوم  باهم درگیر شده که درنتیجه سه تن از اعضای این گروپ که باشنده گان قریه تخت رستم ایبک مرکز سمنگان  میباشند  کشته شدند
به گفته وی افراد کشته شده از نزدیکان محمد سلیم سرگروپ این افراد مسلح غیر مسوول بود امان الله برادر این سرگروپ شامل کشته شده گان است.
به گفته رحیمی اجساد کشته شده توسط پولیس به شفاخانه ولایت سمنگان انتقال وبعد از معاینات داکتران به اقارب شان تسلیم داده شده دراین رابطه کسی دستگیر نشده وقضیه تحت تحقیق وبررسی قرار دارد.
اما تعدادی از باشنده  گان شهر ایبک مرکز سمنگان میگویند:  این سه تن افراد ملکی بوده واعضای این گروپ مسلح غیر مسوول نبودند .
این درحالیست که به تاریخ 5 اسد سال روان دریک کمین نیروهای پولیس درمنطقه  استوپه تخت رستم یک تن اعضای این گروپ به نام  محمد ظاهر کشته شد وبقیه اعضای این گروپ به کوه ها متواری گردیده از نزد آنان دومیل سلاح ویک راس اسب بدست پولیس افتاده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا