جامعه

کار ساخت سه سرک ویک دیوار محافظتی درتخار تکمیل شد

تالقان باختر 29 عقرب
کار چهار پروژه سرک ودیوار  محافظتی درولایت تخار تکمیل وبه بهره برداری سپرده شد .
سنت الله تیمور سخنگوی ولایت تخار به آژانس باختر گفت: این پروژه ها در ولسوالی  رستاق ولایت تخار تکمیل وبه بهره برداری سپرده شد.
این چهار پروژه سرک ودیوار محافظتی مبلغ یک صدوچهل ودو ملیون افغانی هزینه برداشته است .
تیمور گفت: با تکمیل این پروژه ها مشکلات هزاران تن از مردم ولسوالی  مذکور از  ناحیه نبود راه های ترانسپورتی مر فوع شده و بیش از پنجاه هزار نفر اعم از زن و مرد از مزایای این پروژه به گونه مستقیم مستفید خواهند شد .
به گفته منبع: این پروژه ها  درچهار محل تطبیق گردیده  که بخش اول سرک خواجه بهاوالدین الی ولسوالی رستاق میباشد که  این سرک بیست کیلومتر طول وشش متر عرض دارد ومبلغ چهل ونه ملیون افغانی ازطرف برنامه راه سازی روستایی تطبیق گردیده است .
پروژه دومی سرک شهر تالقان الی  ولسوالی رستاق است که این سرک  هژده کیلومتر طول وشش متر عرض دارد که به هزینه سی و نه ملیون افغانی از سوی برنامه راه سازی روستای تطبیق گردیده است .
پروژه سومی ساخت سرک کوکنابه شهر رستاق میباشد که نزده کیلومتر طول داشته وعرض آن به شش متر میرسد که ساحه کوکنابه را به مرکز ولسوالی رستاق وصل میکند ومبلغ چهل میلیون افغانی هزینه برداشته است.
پروژه چهارمی دیوارمحافظتی کانال وزمین های زراعتی است که طول سه صد متر وعرض آن یک اعشاریه پنج متر می باشد ومبلغ چهارده ملیون افغانی هزینه برداشته که از سوی برنامه انسجام ساحوی انکشاف وهمکاری شورای انکشافی پرداخت شده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا