جامعه

هماهنگی میان شاروالی پل علم و سایر نهاد ها در لوگر راه اندازی شد

پل علم 26میزان باختر
هماهنگی میان شاروالی پل علم و سایر نهاد ها در ولایت لوگر دیروز راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، برنامه حمایت مردمی زیرنام "هماهنگی" میان شاروالی پل علم، علمای دینی، ملک های ناحیه ها، مسوولان اصناف، شورای مشورتی، فعالان نهاد های مدنی، خبرنگاران  و جوانان در شهر پل علم راه اندازی شد،
انجنیر احمدشاه مسوول برنامه حمایت مردمی هدف از برگزاری این نشست را تقویت ارتباط وهماهگی میان اقشار مختلف شهر و شاروالی خواند که میتوانند مستقیماً مشکلات، پیشنهادها و دستآورد شان را با هم مطرح نمایند.
مولوی امیر جان خطیب مسجد جامع شهر پل علم از دیدگاه اسلام پیرامون نظافت شهری صحبت نمود و گفت: اگر محیط سالم باشد، بدن سالم است و اگر بدن سالم باشد، فکر سالم می باشد و باعث میشود که جامعه سالم داشته باشیم وی از مردم خواست تا در پاکی و صفایی شهر همه جانبه همکاری نمایند.
شاه ولی یکی بزرگ قومی پیرامون مشکلات در شهر پل علم روشنی انداخت و گفت که خامه بودن برخی سرک های فرعی، نبود سیستم های آبرسانی و کالیزاسیون مردم را با مشکلات روبرو کرده است.
از سوی دیگر شاه فیصل همت منشی شورای مشورتی شاروال پل علم کارهای انجام شده را از سوی شاروالی بسنده نخواند و افزود که وضعیت شهر پل علم روز به روز خراب میشود و کثافات نیز زیاد شده است و از شاروالی خواست تا نظافت شهر را در نظر بگیرد.
نصیراحمد لیلیزی شاروال پل علم گفت که برای اولین بار شهر پل علم صاحب ماستر پلان شهری گردید که در آن تمام جوانب برای یک شهر منظم در نظر گرفته شده است و در سال آینده کار ساخت سرک حلقوی شهر، جاده پوهنتون و دو پارک جدید در آن ولایت آغاز خواهد شد.
شاروال پل علم گفت که عواید آن شاروالی نسبت به سال های 1395 و 1396 پنجاه و هشت درصد افزایش یافته است. سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا