امنیت

سخنگوی وزارت امور داخله :طی پنج ماه اخیر تلفات پولیس کاهش قابل ملاحظۀ یافته است

کابل باختر/ 13/ حوت
درحالیکه شهروندان شهر کابل از افزایش سرقت ها و برخی وقایع دیگر جنایی شاکی اند، اما وزیر امورداخله به مسوولان ارگان های کشفی آن وزارت دستور داده تا ازکاهش همه جرایم به اقدامات بیشتر متوسل شوند.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر ، صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امورداخله که امروز دریک نشست خبری صحبت می کرد گفت وزیر امور داخله هفته قبل دریک نشستی مسوولان ارشد ارگان های کشفی که شامل پولیس مبارزه با تروریزم ، مبارزه با جرایم جنایی ، استخبارات و جرایم سنگین  آن وزارت دستور داد تا به خاطر کاهش جرایم جنایی و سرقت ها داخل اقدام شده و یک ماه فرصت دارند تا دراین راستا به اقدامات موثر دست زنند.
صدیقی دراین نشست خبری به گزارش های اشاره کرد که از سوی برخی نهادها به نشر رسیده و درآن به تلفات پولیس در جریان سالهای اخیر اشاره شده است وی گفت که نشر چنین گزارش را نه تائید و نه رد می نمایم زیرا دررابطه به تلفات پولیس ما تحقیق نموده و بعداً به دسترس رسانه ها  قرار خواهیم داد .
او یاد آور شد که درجریان پنج ماه اخیر در تلفات پولیس کاهش قابل ملاحظۀ بوجود آمده که روزانه به طور اوسط دو تاچهار پولیس در سراسر ولایات به شهادت می رسد درحالیکه درگذشته این رقم بلندتر بود. او علت کاهش تلفات را عملیات های خاص پولیس به اسرع وقت، رساندن زخمی ها به شفاخانه ها و خنثی سازی ماین ها عنوان کرد.
همچنان سخنگوی وزارت امور داخله دراین نشست خبری روی برنامه های امنیتی آن وزارت دررابطه به پروسه انتخابات، آغاز دوره جدید تقنینی شورا ی ملی وپارۀ دیگر از مسایل معلومات داد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا