سیاست

رئیس جمهور غنی: هیچ عملی خارج از دایرهء قانون مورد پذیرش نیست

کابل باختر 3 جدی
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امروز با مسئولین جدید ولایت کندز از طریق ویدیو کنفرانس، صحبت کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر:
در این ویدیو کنفرانس که والی، رئیس شورای ولایتی، رئیس محکمه استیناف، قوماندان امنیه و سایر روسای ادارات ولایت کندز حضور داشتند، ابتدا محمد عمر صافی والی آن ولایت، معلومات مفصلی را در مورد اوضاع امنیتی و سیاسی ولایت قندز ارائه کرد.
همچنان در این ویدیو کنفرانس، والی قندز، رئیس شورای ولایتی و رئیس محکمه استیناف، مشکلات مردم آن ولایت را در عرصه های مختلف، به سمع رئیس جمهور کشور رساندند.
در مقابل رئیس جمهور غنی ضمن تشکر از مسئولین جدید ولایت قندز، گفت که تقرر مسئولین جدید ولایت قندز و فعالیت های آنان، اولین تجربهء حکومت جدید در راستای حکومتداری خوب است.
رئیس جمهور از تمام روسای ادارات ولایت قندز خواست تا در یک هماهنگی کامل بخاطر آوردن اصلاحات در آن ولایت، کار و تلاش نمایند.
رئیس جمهور کشور ضمن اینکه از تلاش های رهبری جدید ولایت قندز ابراز خرسندی کرد، با اشاره به موجودیت افراد مسلح غیر مسئول در آن ولایت گفت که هیچگونه تحملی در مقابل افراد مسلح غیر مسئول وجود ندارد، آنان باید در اطاعت کامل و حاکمیت قانون بسر برند، در غیر آن با برخورد جدی مواجه می شوند. رئیس جمهور افزود: هیچ عملی خارج از دایرهء قانون مورد پذیرش نیست.
رئیس جمهور غنی در اخیر این ویدیو کنفرانس، گفت که ارادهء حکومت جدید برای ولایت قندز این است که این ولایت را به یکی از ولایات امن مبدل سازد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا