سیاست

کمیسیون انتخابات : وظایف هفت تن ازکارمندان ساحوی این کمیسیون به حالت تعلیق درامد

کابل 21 عقرب / باختر
مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات میگویند که وظایف رئیس عملیاتی کمیسیون انتخابات با شش تن ازکارمندان این بخش را به حالت تعلیق دراوده اند.
این تصمیم کمیسیون مستقل انتخابات درمورد تعلیق قرار دادند هفت تن ازکارمندان بخش عملیاتی ساحوی کابل این نهاد  برخواسته از شکایت ها درباره ناتوانی مدیریت  در روزهای انتخابات  پارلمانی  درکابل عنوان شده است
گزارشگرآژانس باختر مینگارد : ذبیح الله سادات معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات دراین باره  به رسانه ها  گفته است که پس از شکایت ها درباره ناتوانی مدیریت  درروز های انتخابات  درکابل ، این تصمیم گرفته شد.
  به گفته وی اول الرحمان رودوال رئیس عملیاتی کمیسیون انتخابات و شش تن ازهمکاران این بخش ازوظایف شان برکنارشدند اما بر بنیاد فیصله نامه کمیسیون مستقل انتخابات وظایف این کارمندان تعلیق شده است وشخصی دیگری که درمزارشریف مسوول ساحوی بود به حیث سرپرست دفتر ساحوی درکابل گماشته شده است .
این درحالسیت که مسوولان  کمیسیون مستقل انتخابات گفته اند که  درمورد شکایات ازناتوانی مدیریت  وسهل انگاری کارمندان این نهاد درروز های انتخابات پارلمانی ،  رسیده  گی صورت میگیرد .
به گفته مسوولان کمیسیون انتخابات بازشماری آرای شماری مرکزهای رایدهی  دردوازده ولایت  جریان دارد و نیز آرای تمامی مرکزهای رای دهی ولایت کابل بازشماری میشوند .
کمیسیون مستقل انتخابات باید به روز جمعه جدول زمان بندی انتخابات را اعلام می‌کرد، اما اکنون می‌گوید تا هنگامی که در بارۀ برگزاری انتخابات‌های شورای‌های ولایتی، شوراهای ولسوالی‌ها و نیز انتخابات مجلس نماینده‌گان ولایت غزنی تصمیم نهایی گرفته نشود، این جدول زمانی اعلام نخواهد شد .جاوید روشان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا