سیاست

نمایندۀ فوق‌العادۀ رییس جمهور با سفیر اتحادیۀ اروپا مقیم کابل دیدار کرد

کابل باختر7 سنبله
احمد ضیا مسعود، نمایندۀ فوق‌العادۀ رییس جمهور امروز با فرانز میشل میلیبند، سفیر اتحادیۀ اروپا مقیم کابل روی موضوعات جاری سیاسی در افغانستان، برگزاری کنفرانس بروکسل و ادامۀ همکاری‌های اتحادیۀ اروپا به افغانستان گفتگو نمود.
به اساس معلومات دفتر نمایندۀ فوق‌العادۀ رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب به آژانس باختر: سفیر اتحادیۀ اروپا ضمن تأکید بر ادامۀ همکاری‌های این اتحادبه به افغانستان، گفت که برای استقرار ثبات در افغانستان نیاز است که رهبران سیاسی میان هم بر سر خواست‌های خویش توافق داشته باشند.
میلیبند گفت، جامعۀ جهانی می خواهد افغانستان مسیر پیشرفت و ثبات را با ایجاد اصلاحات بپیماید و در این راه، تعهد و تدبیر رهبران سیاسی عامل سازنده است.
احمد ضیا مسعود، ضمن قدردانی از همکاری های اتحادیۀ اروپا، تأکید کرد که اصلاحات خواست مردم است و عملی ساختن اصلاحات در تمام زمینه ها، همین طور مبارزه جدی و صادقانه با فساد، خود سبب استقرار ثبات و رضایت مردم از عملکرد دولت می شود.
وی تأکید کرد که اکثریت مردم افغانستان، خواهان تغییر و اصلاحات اند و ما رهبران سیاسی مکلف هستیم که در راستای منافع و خواست مردم عمل کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا