سیاست

صدها تن از شهروندان کشور در دیدار با استاد محقق از حکومت وحدت ملی اعلام حمایت کردند

کابل 22 میزان باختر
صدها تن از مردم ولایات مختلف امروز با استاد حاجی محمد محقق معاون ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان دیدار نموده از رهبران دولت وحدت ملی خواستند که به جوانان و نیروهای تحصیل کرده توجه بیشتری نمایند
شورای رفاه و ترقی افغانستان، شورای صلح ورزش افغانستان، سازمان ورزشکاران افغانستان، محصلین پولیتخنیک کابل، مجمع ورزشکاران نیوفول کانتکت، از جوانان و معززین ولایت بامیان با حضور در دفتر کار معاون دوم ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان با استقبال از تشکیل حکومت وحدت ملی حمایت همه جانبه شان را از حکومت جدید اعلام نمودند.
آنها از رهبری جمهوری اسلامی افغانستان خواستند که توجه بیشتری به نسل جوان کشور مبذول داشته با درنظرداشت شایسته سالاری نیروهای تحصیل کرده در ادارات دولتی جذب نمایند.
در مقابل محمد محقق معاون ریاست اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان  ضمن قدردانی از حمایت مردم گفت: همبستگی ملت با دولت و حکومت مایه ثبات، استقرار و اطمینان نظام است.
استاد محقق نتیجه تشکیل دولت وحدت ملی را ارزشمند توصیف نموده افزود: با تشکیل دولت وحدت ملی مردم از نگاه روانی آرام شده و با آغاز سرمایه گذاری در کشور کسب و کار مردم نیز رونق یافته است.
معاون دوم ریاست اجراییه تاکید کردند که تکمیل پروژه های ناتمام و انعقاد قرارداد پروژه های معوق مانده از اولویت های دولت وحدت ملی می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا