سیاست

محمد اشرف غنی رئیس جمهور با فرزند سفیر پیشین امارات متحدۀ عربی که در افغانستان به شهادت رسیده بود، غم‌شریکی کرد

کابل باختر 19 عقرب
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان دیروز با غدیر جمعة الکعبی فرزند سفیر پیشین امارات متحدۀ عربی که در افغانستان به شهادت رسیده بود، دیدار کرد و یکبار دیگر بخاطر شهادت پدرش به وی تسلیت گفت.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، ابتدا رئیس جمهور به خاطر صحت یاب شدن مبارک سالم الساعدی مستشار اسبق سفارت امارات متحدۀ عربی در افغانستان که در حادثۀ تروریستی درولایت قندهار جراحت برداشته بود و در این دیدار حضور داشت، ابراز خرسندی کرد.
محمد اشرف غنی رئیس جمهورکشور خطاب به غدیر جمعة الکعبی فرزند ارشد سفیر پیشین امارات متحدۀ عربی در افغانستان، گفت که در سفر قبلی ام به این کشور با خانواده های دیپلومات های شهید دیدار کردم و به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان به آنان و همچنان حکومت و مردم امارات متحدۀ عربی، ابراز غمشریکی نمودم.
رئیس جمهور گفت: خرسندم که شما را نیز ملاقات می کنم و مراتب تسلیت و غمشریکی خود را به خانواده شما و حکومت امارات متحدۀ عربی به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان، ابراز  می نمایم.
سالم الساعدی مستشار اسبق سفارت امارات متحدۀ عربی در افغانستان از رئیس جمهور کشور تشکر کرده، گفت که برای ما وظیفه و ماموریت در افغانستان عزت و افتخار بود، زیرا افغانها برادران ما هستند و ما مسئولین کشور خویش تشکر می کنیم که ما را به این  ماموریت مهم گماشته بودند.
به همین ترتیب محمد اشرف غنی رئیس جمهور ، ضمن تشکر از حکومت و مردم امارات متحدۀ عربی گفت که آنان همواره در کنار حکومت و مردم افغانستان بوده اند. وی افزود که ملت های افغانستان و امارات متحدۀ  عربی با هم برادر هستند و مناسبات آنان، بیشتر از پیش مستحکم خواهد شد.
رئیس جمهور گفت که  شهید جمعة الکعبی سفیر پیشین امارات متحدۀ عربی، دوست و همکار نزدیک حکومت و مردم افغانستان بود و ما از خدمات موصوف قدردانی می کنیم.
در اخیر این دیدار، غدیر جمعة الکعبی فرزند شهید جمعة الکعبی سفیر پیشین امارات متحدۀ عربی در افغانستان از ابراز تسلیت و غمشریکی رئیس جمهور تشکر کرده، گفت که حضور شما برای ما افتخار بزرگ است.# احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا