سیاست

معاون اول ریاست جمهوری به خاطر ادای فاتحه، با شارژدافیر امارات متحده عربی درکابل دیدار کرد

کابل باختر 3 حوت
ستر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری دیروز با جمعی از نماینده گان مردم در پارلمان، مشاورین، متنفذین و بزرگان اقوام کشور به خاطر گرامیداشت از شهادت سفیر و پنج تن از دیپلومات های امارات متحده عرب، به سفارت آن کشور در کابل رفته ضمن ادای فاتحه، به روان شهدای حادثه قندهار و اتحاف دعا برای آنان، با شارژدافیر سفارت آن کشور دیدار کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، معاون اول ریاست جمهوری در این دیدار، پس از براز مراتب تسلیت و غمشریکی خویش به شارژدافیر سفارت امارات متحده عربی یاد آور شد که از این پیشامد ناگوار و خونین، سخت اندوهگین و متألم شده ام.
معاون اول ریاست جمهوری یاد آور شد که من به نماینده گی از دولت جمهوری اسلامی افغانستان به شما وعده میدهم که نهادهای مسئول در کشور در پیگیری قضیه و شناسایی عاملین و به مجازات کشیدن آن ها تلاش جدی را آغاز کرده اند و تحقیقات در این زمینه به شدت ادامه دارد.
معاون اول ریاست جمهوری، امارات متحده عرب را کشور دوست افغانستان خوانده افزود که این کشور در راستای بازسازی و نوسازی کشور ما همکاری گسترده ای نموده است و امیدواریم که این همکاری ها همچنان ادامه یابد.
در این دیدار شارژدافیر سفارت امارات متحده عرب از معاون اول ریاست جمهوری بخاطرشرکت در فاتحه و اعزام هیأتی از جانب خود که در آن فرزند ارشدش حضور داشت، اظهار سپاس و قدردانی کرده افزود که شما شخصیت شناخته شده جهانی هستید.
وی خاطر نشان کرد که من به نماینده گی از دولت امارات متحده عربی به دولت و مردم افغانستان اطمینان میدهم که همکاری های کشور ما با افغانستان ادامه خواهد یافت و این گونه حوادث تروریستی مانع تحقق پروژه های امارات در افغانستان نمی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا