اخبارجامعهTOP

آغازکار اعمار یک بند آب تحت عنوان بند آب همبستگی طبیعت در ولایت میدان وردگ

کابل ۹ جوزا باختر
کار اعمار یک بند آب تحت عنوان بند آب همبستگی طبیعت در ولسوالی حصه اول بهسود ولایت میدان وردگ با هزینه شخصی مردم و سرمایه گذاران به ارزش ۵ میلیون افغانی با هماهنگی مقام ولایت و حوزه دریایی با حضور قاری بختیار معاذ والی میدان وردگ، مولوی سیدالرحمن حافظ معاون والی، مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان، مولوی عبدالصمد حلیم رئیس حوزه فرعی دریایی میدان وردگ و شماری دیگر از مسئولین محلی آغاز گردید
درجریان افتتاح کار بند یاد شده والی میدان وردگ اظهار داشت که این یک نعمت بزرگ الهی است که تحت حاکمیت نظام اسلامی و در فضای امن، با هزینه مالی مردم این پروژه را افتتاح می نماییم و از مردم خواست تا در تطبیق این گونه پروژه ها در هماهنگی با امارت اسلامی کار کنند.
در عین حال والی بامیان نیز اظهار داشت که خدمات امارت اسلامی به گونه یکسان به تمام هموطنان ارائه می گردد و از مردم خواست که در تمام بخش ها با امارت اسلامی همکاری نمایند.
همچنین، رئیس حوزه فرعی دریایی میدان وردگ گفت که کار تطیبق تعداد زیادی پروژه ها در سطح کشور از طرف وزارت آب و انرژی و مردم جریان دارد.
به گفته منبع: ‌بند مذکور به ارتفاع ۱۲ متر و طول ۲۰۰ متر اعمار می گردد که ظرفیت ذخیره نمودن ۲ میلیون متر مکعب آب را خواهد داشت و در کنار داشتن فضای تفریحی، برای خانواده های زیادی آب آشامیدنی را فراهم و زمین های زراعتی را آبیاری خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا