فرهنگ

نشستی زیر نام، جوانان کشور شکار افراط گران وسیاست های خارجی، برگزارشد

کابل باختر/ 12/ دلو
نشست زیر عنوان " جوانان کشور شکار افراط گران وسیاست های خارجی " امروز درکابل برگزار شد.
دراین نشست سخنرانان روی مسایلی به بحث پرداختند که به گونه ای انگیزه ساز برای هراس افگنان شده تا از میان جوانان سرباز گیری کنند وبه این ترتیب جنگ در کشور دوامدار شود.
این نشست که به اهتمام معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ ، شورای متحد جوانان پکتیکا و نهادهای جامعه مدنی با حضور مقام های بلند پایه حکومت وحدت ملی ، جوانان و مسوولان جامعه مدنی دایر شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر در آغاز این نشست انجنیر شیر احمد فیضی رییس شورای متحد جوانان پکتیکا بر مسایلی اشاره کرد که جوانان از روی مجبوریت شکار افراط گرایان میشوند.
به باور وی بیکاری، نابرابری  های حقوقی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی از جمله مسایلی اندکه بستر ساز برای سربازگیری مخالفان شده است.
وی گفت که در اوضاع فعلی جوانان شکار اهداف سیاسی بزرگ بازی گران منطقه یی شده اند و بیکاری زمینه رابرای مخالفان مسلح مساعد کرده است تا از میان جوانان سرباز گیری کنند.
دراین نشست داکتر کمال سادات معین امور جوانان وسرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ صحبت کرده مشکلات جوانان را درعرصه های مختلف بیان کرد و افزود که جوانان با مشکلات بزرگ دست و پنجه نرم می کنند که علت اصلی آن سیاست های اشتباهی است که برخی حلقه ها در منطقه دنبال میکنندو به اساس آن جوانان شکار افراط گرایی می شوند .
داکتر سادات از جوانان خواست تا قربانی ترفندهای نشوندکه توسط حلقه های هراس افگن راه انداخته می شود.
دوکتور حشمت الله مجددی مشاور ریاست اجرائیه ومحمد حلیم فدایی والی لوگر نیز درسخنرانی خود افراط گرایی را پدیده بیرونی عنوان کرده افزودند که جوانان کشور باید در فضای نابسامان کنونی هوشیارانه تصمیم بگیرند تا شکار اهداف شوم بیگانگان نشوند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا