سیاست

داکتر عبدالله عبدالله: ما با اصل صلح موافق هستیم

کابل 29 سنبله باختر
داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه هر امروز در یک نشست مشورتی با رهبران ارشد اصلاحات و همگرایی٬ اعضای پارلمان و نخبگان سیاسی کشور٬ آنان را در جریان آخرین تحولات سیاسی کشور قرارداد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر، رئیس اجرائیه کشور در این نشست در باره توافقنامه صلح با حزب اسلامی به رهبری حکمتیار به اعضای مجلس توضیح داد، رئيس اجرائيه در صحبت‌های خویش علاوه کرد: ما با اصل صلح موافق هستیم و صلح و همدیگر پذیری یگانه راه بیرون رفت از دشواری‌های کنونی است. توافقنامه بعد از مشوره و مذاکره نهایی گردیده و اکنون مسوولیت شورای صلح است تا در باره امضا و اعلان آن تصمیم بگیرد.
رئیس اجرائیه در این نشست همچنان از توافق نهایی در باره اصلاح نظام انتخاباتی خبرداد و علاوه کرد: بعد از بحث‌های طولانی و تبادل نظر بالآخره در باره اصلاح نظام انتخاباتی به توافق رسیدیم و این توافق طی فرمانی به زودی اعلان می‌گردد.
در این نشست مشورتی همچنان در باره مذاکرات میان سران حکومت وحدت ملی٬ پیشرفت‌ها و موانع در این زمینه‌ و همچنان توافق احتمالی بالای توزیع تذکره برقی و دیگر موارد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا