جامعه

مشکلات مکروریانها بررسی شد

کابل باختر 11 سنبله
جلسۀ به خاطر بررسی مشکلات مکروریان های شهر کابل  امروز به  ریاست احمد ضیاء مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور برگزار گردید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب به آژانس باختر: در این جلسه سرپرست شاروالی کابل، رییس شورای مکروریان ها و اعضای آن اشتراک داشتند اعضای شورای مکروریان کابل از عدم مشورت و هماهنگی تصدی حفظ  و مراقبت مکروریان شهر کابل شکایت نموده مطرح ساختند که اداره حفظ و مراقبت مکروریان جهت ارایه خدمات خوبتر، شفافیت و پاسخگویی در عرصه خدمات شهری خواهان مشورت و رایزنی با این شورا شدند
مسوولان این شورا خواهان از میان برداشتن مشکلات مردم مکروریان شدند آنان میگویند یگانه منابع درآمد و عواید تصدی حفظ و مراقبت مکروریان جمع آوری تکس  می باشد که از ده سال بدینسو مسوولیت جمع آوری آن را وزارت مالیه به عهده گرفته است.
عدم موجودیت خود کفایی تصدی حفظ و مراقبت مکروریان شاروالی کابل مشکلات را به وجود آورده است حتا قادر به پرداخت معاش مامورین این اداره نیستند .
از سوی هم سرپرست شاروالی کابل گفت: تمام تکس های اماکن که عاید شاروالی می باشند تمام عواید از مجرایی وزارت مالیه جمع آوری می شود که روند جمع آوری عواید آن بصورت منظم وجود ندارد از نماینده فوق العاده رئیس جمهور خواهان ادغام جمع آوری تکس اماکن به شاروالی  گردید.
نماینده فوق العاده رییس جمهور کشور بعد از شنیدن مشکلات و پیشنهادات بیان داشت: در قسمت نحوۀ  جمع آوری عواید شاروالی و تکس عایدات همرای وزیر مالیه صحبت خواهم نمود و شاروال کابل را هدایت داد تا در قسمت مشکلات مکروریان ها توجه جدی به خرچ دهد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا