سیاست

مبارزراشدی به منسوبان وزارت مبارزه با مواد مخدر معرفی شد

کابل باختر/ 11/ عقرب
دین محمد مبارز راشدی نامزد وزیر و سرپرست وزارت مبارزه با مواد مخدر امروز بامنسوبان آن وزارت معرفی گردید.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، درمحفلی که به این مناسبت درآن وزارت ترتیب یافته بود ، وزیر فواید عامه ، برخی از نماینده گان مردم درپارلمان ، معینان وروسای وزارت اطلاعات و فرهنگ ووزارت مبارزه با مواد مخدر و برخی از منسوبان آن اداره اشتراک داشتند.
درآغاز محمد ابراهیم ازهر ، معین وزارت مبارزه با موادمخدر صحبت کرده همکاری منسوبان آن وزارت را با مبارز راشدی ابراز کرد.
بعداً پوهنمل سیدولی سلطان معاون ریاست عمومی اداره امور و دارالانشای شورای وزیران حکم حامدکرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان را درباره تقرر مبارزراشدی بحیث نامزد وزیر وسرپرست وزارت مبارزه با موادمخدر خواند.
نجیب الله اوژن وزیر فواید عامه در سخنرانی خود به مبارزه مواد مخدر اشاره کرده گفت که این مبارزه طولانی و به مشکلات مواجه خواهد بود.
سپس مبارز راشدی صحبت کرده گفت که دومعضل عمده ، یعنی هراس افگنی و موادمخدر دربرابر مردم قراردارد یکی حامی دیگری است و آنان تهدید میکند که نیازجدی به مبارزه مردم ، حکومت و جامعه جهانی دارد.
راشدی افزود : با تاسف کشور ما درکشت ، تولید و قاچاق موادمخدر یک کشور بدنام است اما فایدۀ آن به حساب دیگران واردمیشود.
درصورتیکه پارلمان به وی رای اعتماد دهد مبارزه شدیدی را با کشت ، اعتیاد و قاچاق و مواد مخدر با شرکای ملی و بین المللی آغاز خواهد کرد.
او گفت که به انتظار کشیدن ، وعده دادن و آرزو بردن کاری پیش نمی برد ، درصورت ابقا دراین پست طرح های عملی فراوان دراین عرصه دارم .
مبارزراشدی قبل ازاین بحیث معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ کار میکرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا