ورزش

هفت چالش بزرگ کارلتو؛ مربی جدید ایتالیایی در ریال مادرید

کابل /۱۳جوزا / باختر
کارلو آنچلوتی،سرمربی جدید ریال با چندین معضل دست به گریبان است و تصمیم های او می تواند مهم و تعیین کننده باشد.
به گزارش آژانس باختر ، کارلو آنچلوتی مربی جدید ریال مادرید شب گذشته رسمی به عنوان جانشین زین الدین زیدان انتخاب شد.
این دومین بار است که کارلو هدایت باشگاه مادریدی را قبول می کند. او بین سال های 2013 تا 2015 با ریال به 4 جام از جمله دهمین قهرمانی ریال در چمپینزلیگ دست یافت و اکنون این فرصت را دارد تا ماموریت نیمه تمامش یعنی فتح لالیگا را به انجام برساند اما این تنها چالش آنچلوتی در ریال نیست برعلاوه هفت مشکل بزرگ نیز فرارراه دارد.
ایسکو: این هافبک اهل مالاگا یکی از معضلات کنونی ریال مادرید است. بازیکنی که فصل قبل در زمان زین الدین زیدان جایی نداشت و احساس می کند که ارزش های او در ریال نادیده گرفته شده است.
آنتونیو بلانکو و میگل گوتیرز: پس از شرایط کرونا و ضرر اقتصادی بزرگ به باشگاه ریال مادرید، نقش آکادمی باشگاه در جدب بازیکنان باکیفیت به تیم اول، بیشتر از گذشته شده است. آنتونیو بلانکو و میگل گوتیرز دو بازیکنی بودند که در مقطع پایانی فصل قبل و پس از افزایش قابل توجه مصدومان، به تیم اول اضافه شدند و هر دو نیز ناراضی اند.
بازیکنان قرضی ، ریال مادرید لیستی بلندبالا از بازیکنانی دارد که قرضی برای تیم های دیگر بازی می کنند و تابستان باید بازگردند: خسوس وایه خو، رینیر ژسوس، بورخا مایورال، لوکا یوویچ، براهیم دیاز، مارتین اودگارد و دنی سبایوس، شاخص ترین شان استند.
لوکا مودریچ، با 36 سال سن نمی تواند همچون فصل گذشته در بیش از 40 بازی به صورت ثابت بازی کند و برای محافظت از او باید به وی استراحت بیشتری داد. دنی سبایوس و اودگارد می توانند هر دو جان تازه ای به خط میانی ریال بدهند.اما وضعیت بد مالی ریال اجازه هزینه بالا برای جذب این دو را نمی دهد .
مارسلو و یوویچ: ریال تصمیم گرفته تا هر دو را به فروش برساند. یوویچ با 60 میلیون یورو، قراردادی شش ساله و با درخواست مستقیم زیدان دو سال پیش جذب شد و زمستان گذشته قرضی به فرانکفورت بازگشت. او برای باشگاه آلمانی در فصل 19-2018 توانسته بود 28 گل بزند ولی در ریال ناامیدکننده کار کرد. ارزش او به 40 میلیون یورو کاهش کرده و 5 میلیون یورو خالص هم دستمزد می گیرد.
گرت بیل و هازارد: هر دو جزو بزرگترین مشکلات فعلی ریال و البته کارلو آنچلوتی هستند. ریال مادرید رقمی نزدیک به 448 میلیون یورو برای پرداخت دستمزد 800 نفر از جمله بازیکنان، کارمندان و کادر فنی و … پرداخت می کند و در این بین 60 میلیون یورو تنها متعلق به ادن هازارد و گرت بیل است. هر دو 30 میلیون یورو ناخالص دستمزد می گیرند.
جذب کیلیان امباپه: ریال برای پروژه جدید خود هر طور شده قصد جذب کیلیان امباپه ستاره پی اس جی را دارد ولی این بازیکن هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد و در این مورد ریال نمی تواند دست بالا را داشته باشد.فهیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا