امنیت

مسوولان بغلان از نا امنی پلحصار نگران اند

پلخمری/ 24 ثور/ باختر
مسوولان در بغلان می گویند که نا امنی در ولسوالی پلحصار بیشتر شده است.
مسوولان می گویند که افراد مسلح غیر مسوول از صبح دیروز مانع رفت ‌وآمد باشندگان ولسوالی پلحصار بغلان به بیرون از ولسوالی می شوند.
شمس الدین سرحدی، ولسوال پلحصار بغلان به آژانس باختر گفت که از دو هفته به این سو درگیری مسلحانه میان دو تن از قومندانان مسلح غیر مسوول در قریه سرآب و سمندان ولسوالی پلحصار آغاز شده است که متاسفانه با خاموشی اختیار کردن دولت در قبال آن، نا امنی ها باعث آن شده است که طرف های درگیر اکنون جاده عمومی ولسوالی ده صلاح الی پلحصار را به روی ساکنان آن ولسوالی ببندند.
ولسوال پلحصار عامل ایجاد تمام مشکلات را غفلت و سهل انگاری مسوولان دانست و افزود که در صورتی که دولت بخواهد در یک ساعت افراد یاد شده را بازداشت و سرکوب می کند.
غلام محی الدین، قومندان ‌گارنیزون اندراب ها با تایید اظهارات ولسوال پلحصار گفت که تاکنون دولت با استفاده از علمای کرام و متنفذان می خواست که موضوع حل و فصل شود، اما اکنون که بر مشکلات مردم افزوده اند، دولت مجبور است که عملیات نظامی علیۀ آنان راه اندازی کنند.
قابل تذکر است که پس از آغاز درگیری های اخیر در ولسوالی پلحصار چندین تن از طرف های درگیری کشته شده اند و چند تن دیگر آنان زخم برداشته اند و تعداد از منازل مسکونی طرف های درگیری نیز طعمه حریق شده است.
احمدنعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا