امنیت

سخنگوی وزارت داخله: وضعیت در شهر کندز بهبود یافته و حمله مخالفان مسلح بر میمنه ناکام شد

کابل باختر13 میزان
سخنگوی وزارت امور داخله میگوید که وضعیت کندز بهبود یافته و حمله دشمن در ولایت فاریاب دفع شده است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر: صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله با بیان این که نیروهای امنیتی کشور، وضعیت امنیتی کندز را در کنترول گرفته و اوضاع در این ولایت به حالت عادی برگشته، است.
او تصریح کرد که در 24 ساعت گذشته، در جریان عملیات پاکسازی کندز، 5 تن از دشمنان مردم افغانستان کشته، 4 تن زخمی و 4 تن دیگر به نیروهای امنیتی کشور تسلیم شده اند.
سخنگوی وزارت امور داخله، همچنان به حمله های دشمن به شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب اشاره نموده گفت که شب گذشته دشمنان مردم افغانستان از چند جهت بالای شهر میمنه حمله نمودند که با مقاومت شدید نیروهای امنیتی روبرو شده و با متقبل شدن  تلفات سنگین شکست خورده و فرار کردند.
در این درگیری 24 تن از هراس افگنان به شمول والی نام نهاد طالبان برای فاریاب کشته، سیزده تن مجروح و 4 واسطه نقلیه مخالفین نابوده شده است.
سخنگوی وزارت امور داخله، ضمن تمجید از عملکرد نیروهای امنیتی کشوردر مهار حمله های هراس افگنانه، از مردم افغانستان خواست که به همکاری خویش با نیروهای امنیتی ادامه داده و با اعتماد و اتکا به این نیروها نگران وضعیت امنیتی نبوده و به زنده گی خویش ادامه دهند.
سخنگوی وزارت امور داخله، همچنان بر برخی از عملیات های پاکسازی در ولایت های بدخشان و تخار اشاره نموده، گفت که نیروهای امنیتی کشور موفقانه این عملیات ها را برنامه ریزی و اجرا می کنند و این توانایی را دارند که از جان و مال مردم خویش دفاع نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا