سیاست

معاون دوم ریاست جمهوری: حکومت وحدت ملی، یکی از بهترین حکومت ها در تاریخ کشور خواهد بود

کابل باختر 19 میزان
مقام های بلندپایه دولتی، متنفذان و شورا های اقوام مناطق مختلف کشور، جوانان و محصلین، با قانونپوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری، به آژانس باختر،
هیأت رهبری وزارت فواید عامه، مقام های محلی ولایت غزنی، جمع کثیری از مردم جرغی وبُرجگیِ ولسوالی ناهورِ ولایت غزنی، دها تن از بزرگان، متنفدان، علماء و محصلین ولایت دایکندی، معززین ولسوالی شیخ علی ولایت پروان، شورای سراسری جوانان افغانستان، شماری از فعالان اقتصادی، شورای سراسری مردم ولسوالی قره باغ ولایت غزنی، به صورت جداگانه با قانونپوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار نمودند.
دیدار کنندگان، ضمن آنکه پیروزی دسته انتخاباتی تحول و تداوم، ایجاد حکومت وحدت ملی و مقام معاونت ریاست جمهوری را به قانون پوه سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری تبریک گفتند، برخی از خواسته و مطالبات باشندگان مناطق مربوطه را نیز با وی در میان گذ اشتند. آنان  ضمن اعلام حمایت از حکومت وحدت ملی، بر تحقق خواسته های مردم، اشتغال زایی، تامین عدالت و مشارکت عادلانه مردم در ساختار ادارات دولتی بر اساس اصل شایستگی ولیاقت، انکشاف متوازن و توجه به نیازمندی های مردم در عرصه های مختلف، تاکید نمودند.
دیدار کنندگان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات اخیر حکومت جدید در راستای مبارزه با فساد و اصلاحات، امید بردند که در پرتو این حکومت آرزوی های مردم در عرصه مبارزه با فساد اداری، مصؤنیت های شغلی، ایجاد حکومتداری خوب، تامین عدالت، رعایت اصل شایستگی و لیاقت، تامین صلح و امنیت،  توسعه اقتصادی و انکشاف متوازن بر آورده گردد.
مقابلاً قانون پوه سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری، ضمن ابراز و قدر دانی از ارادت دیدار کنندگان، از حمایت و پیشتیبانی مردم از حکومت وحدت ملی استقبال نموده و اطمینان داد که با توجه به اراده هیأت رهبری این حکومت، حکومت وحدت ملی یکی از بهترین حکومت ها در تاریخ کشور خواهد بود. به گفته معاون رییس جمهور، اصلاحات، حکومتداری، مبارزه با فساد، تامین امنیت، به خصوص امنیت شاه راهای کشور، توسعه اقتصادی، از الویت های اساسی این حکومت می باشد.
معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه به خواسته ها و مطالبات مردم مناطق مختلف کشور در بخش های مختلف رسیدگی خواهد شد، به دیدار کنندگان اطمینان داد که تصامیم جدی برای بهبود امور در عرصه های مختلف روی دست می باشد و امید وار است که این تصامیم بتواند سرآغاز تحول بنادین در کشور گردد. وی همچنین گفت؛ حکومت وحدت ملی  حکومت مبتنی بر قانون و عدالت خواهد بود و با رعایت قانون و تامین عدالت، بخش اعظم از مشکلات رفع خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا