اقتصاد

کار پروژه های انکشافی در نیمروز به زودی تکمیل می شود

نیمروز / 23 اسد/ باختر
کار روی بیست پروژه انکشافی در نیمروز  جریان دارد .
مسوولان محلی نیمروز می گویند که کار عملی پروژه های انکشافی آن ولایت به سرعت پیش می رود.
روح الله هدایت رییس سکتوری نیمروز در مصاحبه با خبرنگار محلی آژ انس باختر گفت که از مجموع بیست ویک پروژه انکشافی تنها پروژ ه شفاخانه ولایتی صد بستر زرنج متوقف است اماروند ساخت وساز سایر پروژه ها جر یان دارد .
وی افزود که مهمتر ین پروژه های تحت کار بند کمال خان – پل سر شیله به درازای سیصد متر قیر ریزی سرک ولسوالی کنگ به درازای دوازده کیلو متر است .
محمد اشرف غنی ر ییس جمهوری در سفر یکه چندی قبل به آن ولایت داشت به مردم نیمروز نوید داد که تا چهار ماه آینده کار ساخت بند کمال خان به پایه اکمال خواهد  رسید .
باشند گان نیمروز با استقبال از عملی شد ن این پروژه ها نبود آب صحی آشامیدنی در مناطق شان ، نبود برق را مشکل اساسی عنوان می کندو این باشندگان پافشاری دارند که سرک هایی که در سال  آینده نیاز به قیر ریزی دارد، باید دولت به آن  توجه کند در همین حال فعالان مدنی عملکرد حکومت را در یک ونیم سال گذشته در تطبیق پروژه های انکشافی در نیمروز  ستودنی عنوان می کند .
عتیق الله   نور زاد مسوول نهاد های مدنی نیمروز از مقام های مسوول می خواهد که در سال آینده پروژه های بیشتر انکشافی را شامل  بودجه ملی کنند که ولایت نیمروز در انکشاف متوازن با سایر ولایت ها پیش رود.
قابل یاد آوری است که مسوولان محلی در نیمروز تاکید دارند که در تطبیق این پروژه ها از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند و تمام آنرا با معیارها تطبیق خواهند کرد. شکریه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا