فرهنگ

وزیرمبارزه با موادمخدر: رسانه ها باید درزمینه آگاهی رسانی عامه از مواد مخدر توجه جدی نمایند

کابل باختر/ 12/ اسد
وزیرمبارزه با موادمخدر میگوید که ثبات و امنیت درکشور درگرو مبارزه باکشت و قاچاق موادمخدر است .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، سلامت عظیمی وزیر مبارزه با موادمخدر که امروز دریک نشست به هدف چگونگی ارائه پلان وزارتخانه های ذیربط و بحث روی طرح استفاده از موادمخدر ضبط شده جهت تولید ادویه ازسوی کمیسیون عالی مبارزه با مسکرات و مخدرات درمقر وزارت برگزار گردیده بود با اشاره به تلاشهای پیگیر وزارت مبارزه با موادمخدر ، امنیت درکشور را درگرومبارزه باکشت و قاچاق مواد مخدر بیان نمود .
او همچنان ازرسانه ها خواست تا درزمینه آگاهی رسانی عامه و از بین بردن این پدیده بد توجه جدی نمایند.
سلامت عظیمی همچنان روی چگونگی گزارشدهی وزارتخانه های ذیربط و طرح استفاده ازموادمخدر ضبط شده جهت تولید ادویه نیز صحبت نمود.
دراین نشست همچنان پوهنیار سیده مژگان مصطفوی ، معین امور نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ  گفت که موادمخدر یکی از چالشهای اساسی درکشور میباشد و مبارزه با کشت و قاچاق مواد مخدر تنها وظیفه وزارت مبارزه با موادمخدر و وزارت امورداخله نمی باشد بل این امر وظیفه و مسوولیت تمام مردم است تا در امر مبارزه با موادمخدر با این وزارت همکار باشند.
دراین نشست نماینده گان وزارت های امورداخله، صحت عامه ، زراعت و آبیاری ، امور خارجه وریاست عمومی امنیت ملی، اداره امور و دیگر ادارات همکار حضور داشتند روی موضوعات متذکره بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا