امنیت

هشدار لوی درستیز قوای مسلح به طالبان: تسلیم شوید یا کشته خواهید شد

مزارشریف / باختر/ 21/ سرطان
جنرال قدم شاه شهیم رییس ستاد ارتش کشور به نیروهای امنیتی هدایت داده درصورتیکه طالبان دست ازجنگ نکشند و به پروسه صلح یکجا نشوند ، قانون اساسی را قبول نکنند و جنگ افزار هایشان را به زمین نگذارند هرکجا جنگ نمودند، بکشید.
جنرال قدم شاه شهیم درهمایش که در معرفی قوماندان جدید لشکر 209 شاهین در مقر قوماندانی قول اردوی 209 شاهین صحبت میکرد، وضعیت جنگ را درسطح کشور به نفع مردم و نیروهای امنیتی دانسته، گفت: طالبان درمقابل نیروهای امنیتی توان جنگ و مقاومت را نداشته و در اکثر ولایت ها سنگرها و لانه های شان را ازدست داده اند.  بخصوص درحوزه شمال درولایات فاریاب، جوزجان، کندز و بدخشان ضربات مهلک را از نیروهای امنیتی خوردند.
جنرال شهیم علاوه کرد، دیگر توان رزمی طالبان متلاشی شده، جز جنگ تبلیغاتی که خوشبختانه شعار عملیات عمری شان نیز ناکام مانده و دشمن امروز هیچ دستاوردی ندارد .
وی به طالبان همچنان هوشدار داد که از جنگ دست بکشند درغیر این صورت ازسوی نیروهای امنیتی نابود خواهند شد.
وی از قوماندان پیشین لشکر 209 شاهین جنرال حمید بخاطر تامین امنیت درشمال کشور قدردانی نموده از قوماندان جدید خواست تا با تمام توان درمقابل طالبان استوار ایستاده و با مردم و سربازان تحت امرش مدارا و خوش برخورد باشد.
جنرال مهمند کتوازی قوماندان جدید لشکر 209 شاهین با قدردانی از مسوولان وزارت دفاع ملی نسبت اعتماد که به وی نموده اند وعده نمود که با همکاری و مشوره با مسوولان شمال کشور در راستای تامین امنیت و صلح تلاش نمایند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا