سیاست

معاون اول ریاست جمهوری: تامین امنیت درشمال وسایر مناطق کشور دراولویت کاری ما قرار دارد

کابل باختر 2 عقرب
الحاج ستر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری شام دیروز با شماری از علما، نمایندگان مردم درشورای ملی، بزرگان، موسفیدان و منورین ولایت سرپل در سالون کنفرانس های صدارت دیدار کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، دراین دیدار سید انورسادات وعزیزه جلیس نمایندگان مردم سرپل در شورای ملی، الحاج محمد حسین بلوچ، محمد علی رضایی، مولوی عبدالغنی عضو شورای ولایتی سرپل، نقیب الله، محمدنذیرکاتب و محمدخان امانی مسئول جوانان حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان درسرپل باالترتیب صحبت نموده مشکلات مردم آن ولایت را بخصوص دربخش تامین امنیت مطرح نموده از معاون اول ریاست جمهوری خواستند تا با استتفاده از فرصت و امکانات موجود و با توصل به جامعۀ جهانی در حل این مشکلات توجه جدی را مبذول بدارد.
معاون اول ریاست جمهوری ضمن آنکه مشکلات مطرح شده را استماع نمود تاکید کرد که بسیاری از مناطقی که در آن شمار زیادی از مردم عزیز سرپل زنده گی می کنند فاقد مکتب و کلینیک بوده و در آنجا آب برای آشامیدن و بهره گیری از آن در زراعت و باغداری موجود نیست و مردم از این رهگذر با مشکلات فراوان دست و گریبان هستند.
معاون اول ریاست جمهوری همچنان یاد آور شد که توجه به مسأله امنیت در  ولایات شمال ودیگر مناطق کشور از اولویت هایی است که دولت آن را در صدر برنامه های کاری خود قرار داده است زیرا تا امنیت در مناطق حکمفرما نگردد، ما قادر به تطبیق برنامه های اقتصادی دولت نخواهیم بود.
معاون اول ریاست جمهوری به مردم سرپل و همه مردم کشور اطمینان داد که افغانستان به سوی درستی به پیش می رود و ما با اراده متین و استوار به مبارزه بر ضد فساد، مواد مخدر و دیگر مظاهر عقب مانی در کشور، ادامه  خواهیم داد.¬¬¬¬¬¬¬¬¬
بر بنیاد یک خبر دیگر: الحاج عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری شام دیروز با تعدادی از بانوانی که در تلویزیون های باتور و آیینه در ولایت جوزجان کار می کنند دیدارنموده گفت: تلویزیون آیینه پیشتاز و علمبردار تلویزیون های خصوصی در کشور بوده و در خدمت مردم کشور قرار دارد.
معاون اول ریاست جمهوری یاد آور شد که شما کارمندان در کار آگاهی دهی به مردم و روشنگری مشغول هستید و جامعه و مردم ما قدر شما را بخوبی درک می کنند.
در این  دیدار یک تن از بانوان به نمایندگی از دیگران صحبت کرده اطمینان داد که تلویزیون های باتور و آیینه همیشه روشنگر و آگاهی بخش خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا