امنیت

وزارت داخله، از دست آورد های پولیس مبارزه با موادمخدر در شش ما نخست سال جاری خبر داد

کابل باختر 11 میزان
لوی پاسوال بازمحمد احمدی معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله، امروز در یک نشست خبری، در مورد دست آورد های نیروهای مبارزه با مواد مخدر معلومات داد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر: در این نشست خبری معین وزارت امور داخله گفت که در شش ماه نخست سال جاری، دست آورد های پولیس مبارزه با مواد مخدر در مقایسه با همین مدت در سال های قبل، قابل ملاحظه بوده است.
وی تصریح کرد که در مدت یاد شده، نزدیک به دو صد تُن مواد مخدر مختلف النوع توسط نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط گردیده و همزمان با این، صد ها قاچاقبر مواد مخدر شامل ده تن از قاچاقبرانی که درج فهرست قاچاقبران بین المللی بوده اند، بازداشت گردیده اند.
معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله، افزود که در جریان عملیات های پولیس مبارزه با مواد مخدر، به ویژه در چند عملیات عمده در ولایت های ننگرهار و کابل، افزون بر کشف و ضبط مقدار زیادی مواد مخدر، 219 واسطه نقیله، 138 میل سلاح و 172 پایه مخابره و تیلفون همراه، به دست نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر افتاده و22 کارخانه تولید مواد مخدر نیز از بین برده شده است.
وی افزود که در دروازه های ورودی کابل و در میدان هوایی بین المللی کابل، نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر، در سال جاری دست آورد های زیادی داشته اند و نیز پولیس مبارزه با مواد مخدر در کابل نزدیک به یک هزار و پنجصد معتاد را از نواحی مختلف شهر جمع آوری نموده و به مراکز صحی تداوی معتادان انتقال داده است.
معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امورداخله، با یاد آوری از فداکاری نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر، گفت که این نیروها به تلاش های خود در امر مبارزه با مواد مخدر به شکل خستگی ناپذیر ادامه می دهند اما مبارزه با این پدیده مستلزم همکاری های منطقه یی و جهانی در سطوح مختلف می باشد که در نبود این همکاری ها، مبارزه با مواد مخدر چالش آفرین خواهد بود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا