فرهنگ

کارساخت ” مناریاد بود شهدای رسانه یی افغانستان ” درکمترازیک ماه تکمیل می شود

کابل 3 حوت باختر
عبدالمنان شیوای شرق معین امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز از جریان کار ساخت " منار یاد بود  شهدای رسانه یی افغانستان " دیدن کرد .
به گزارش خبرنگارآژانس باختر: دراین در این دیدارمعاون سرمحقق فاضل شریفی معین اموراجتماعی و کلتوری شاروالی کابل، روسای آژانس باختر، نظارت برنشرات رسانه ها و رییس و اعضای صندوق حمایت مالی از ژورنالیستان، کمیشنرکمیسیون دسترسی به اطلاعات و رییس نشرات شاروالی کابل نیز حضورداشتند.
درجریان این دیدار نخست معین شاروالی کابل دررابطه به کار ساختمان پروژه " مناریاد بود شهدای رسانه یی افغانستان "  معلومات داد و گفت که  کار این پروژه ، 50 درصد پیش رفته است و قراراست عنقریب تکمیل شود.
معین  امورنشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ با تشکر از شاروالی کابل ، تاکید کرد که تلاش بیشتر شود که  قبل از سال نو کار این پروژه خاتمه یابد. 
انجنیرفیص الله مسوول پروژه ساخت  " مناریاد بود شهدای رسانه یی افغانستان " گفت که کار ساخت این منار در20 حوت 1397 آغاز شده بود و نظربه یک سلسله مشکلات  درطرح و دیزاین، اندکی طول کشید .
وی افزود که این مناربه مصرف 3 میلیون و 9 صد هزار افغانی از بودجه شاروالی کابل ، در ساحه حدود 180 مترمربع درنزدیک هوتل سپین زر کابل ، ساخته می شود .
به گفته مسوول پروژه ، درساخت این منار از سنگ گرانیت سیاه رنگ و خاکستری رنگ که سنگ وطنی است استفاده می شود  واین منار به ارتفاع 6 و نیم متر ساخته می شود.
اوگفت که  قرار است کار ساختمان این منارتا  اواخرماه حوت سال روان تکمیل شود. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا