سیاست

رئیس جمهور غنی: به کمک مردم به صلح میرسیم

کابل باختر 4 میزان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با بزرگان و متنفذین شورا های لوی قندهار، لوی پکتیا و لوی مشرقی دیدار کرد و عید سعید اضحی را به آنان تبریک گفت.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: در این دیدار که امروز در ارگ انجام شد، محمد ایوب رفیقی، حاجی داوود شاه نیازی و جنرال قندهار شینواری به نماینده گی از دیگران صحبت کردند و به رئیس جمهور و مردم افغانستان عید سعید اضحی را تبریک گفتند.
رئیس جمهور نقش بزرگان و علمای دینی را در نزدیکی حکومت و مردم مهم دانست و با تاکید با آنان گفت که مشکلات محلی شانرا به شکل اساسی ارزیابی نمایند و برای حل آن با یک طرح واضح بیایند.
رئیس جمهور غنی گفت که صلح خواست اساسی ماست و به کمک مردم به این خواست خویش می رسیم. وی افزود که تلاش های ما در زمینه صلح به سطح منطقه و جهان موفق بوده است زیرا قناعت و باور آنان را دریافت کرده ایم.
محمد اشرف غنی گفت که از چهارده سال بدینسو در یک جنگ نا اعلام شده با پاکستان قرار داریم، ما ختم این جنگ را به کمک شما می خواهیم زیرا صلح تنها به مذاکرات خارجی به میان نمی آید. 
رئیس جمهور گفت که ما کشور غنی و مردم بی بضاعت داریم، اما با برقراری صلح می توانیم از امکانات و منابع دست داشته برای رفاه مردم و پیشرفت کشور استفاده اساسی نمائیم.
در این دیدار محمد اکرم خپلواک نماینده خاص رئیس جمهور در امور سیاسی نیز حضور داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا