امنیت

مشاور امنیت ملی، روی وضعیت امنیتی با شورای نظامی لغمان جلسه کرد

مهترلام/ ۳۱ سرطان /باختر
داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور و هیئت همراهش چاشت امروز در مرکز لغمان با شورای نظامی آن ولایت روی وضعیت امنیتی جلسه کرد و مشکلات و پیشنهاد های آنان را استماع کرد.
رحمت الله یارمل والی و مسوولان نظامی بیان داشتند که تروریستان در آن ولایت بر افراد ملکی، شاهراه ها و تاسیسات عامه حمله می کنند و به همین ترتیب زندگی روزمره مردم و امنیت را با موانع روبرو کرده اند.
آنان همچنان اظهار کردند که در آن ولایت راه‌های اکمالاتی تروریستان قطع شده است و در علمیات های نیروی ویژه، طالبان و دیگر اعضای کلیدی شبکه‌های تروریستی متحمل تلفات شده اندو امنیت در آن ولایت بهبود یافته است.
آنان افزودند که دشمن به‌گونه جبر و زور به یک تعداد قریه‌ و خانه‌های مردم  می روند و از آنان غذا و پناه می‎طلبند.
مسوولان یاد شده جهت بهبود وضعیت امنیتی یک سلسله اصلاحات و اقدامات را به جلسه نیز پیشنهاد کردند.
مسوولان امنیتی همچنان یادآوری کردند که باشندگان محل و منطقه حامیان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور استند و باوجودقربانی ها هنوز هم آماده قربانی‌های بیشتر برای دفاع از خاک و مردم خویش استند.
داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی بعداز ارائه گزارش های مسوولان ولایتی بیان داشت که اداره مرکزی برای بهبود وضعیت  لغمان به پیشنهاد های اداره ولایتی غور می کند و در خصوص آن ها اقدامات لازم  اتخاذ خواهد کرد.
داکتر محب اضافه کرد که مردم از اقدامات طالبان در این ولایت به تنگ آمده اندو این وظیفه مسوولان امنیتی است که مردم و اموال آنان را از ظلم و وحشت طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی رهایی ببخشند.
/////////

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا