ورزش

چند خبر کوتاه و برتر ورزش

منابع خبری بین المللی/ 27 سرطان باختر
– میشل پلاتینی رییس یوفا به صورت رسمی برای شرکت در انتخابات ریاست فیفا نامزد شد و نام خود را در فهرست مبارزان انتخاباتی ثبت کرد.
– باشگاه بارسلونا که همواره به صورت مردمی مدیریت شده است، در اقدامی‌ دیگر انتخاب ریاست این مجموعه را به عهده مردم قرار داده است.
آن دسته از هواداران بارسلونا که سابقه عضویت در انجمن هواداری این باشگاه را دارند، می‌توانند امروز از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب در ورزشگاه نیوکمپ حاضر شوند و در رای گیری شرکت کنند.
– مهاجم ۱۸ ساله یوونتوسی که پس از چند فصل به این تیم بازگشت گفت که می‌خواهد در ادامه قهرمانی‌های تیمش نقش داشته باشد.
– سرمربی بایرن مونیخ اعتقاد دارد کاسیاس یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ مادرید به شمار می‌رود.
– شیخ منصور بن زاید آل نهیان منچسترسیتی در رابطه با قرارداد نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلاری رحیم استرلینگ به باشگاهش، آن را گام کوچکی در راستای تحقق اهدافش خواند.
– دروازه‌بان محبوب اسپانیا و مغز متفکر فوتبال کاتالونیا به صورت مشترک جایزه سال ورزش را از خاندان سلطنتی اسپانیا و وزارت ورزش و جوانان و آموزش اسپانیا تحویل گرفتند.
منچستریونایتد آماده است تا جسپر کلیسن دروازه‌بان آژاکس را به خدمت بگیرد.
– این بازیکن 26 ساله آماده است به وسیله فان‌خال سرمربی شیاطین سرخ جایگزین دخه‌آ شود. قرارداد دخه‌آ تا پایان تابستان آینده بسته شده است، اما بنا به گفته روزنامه‌های انگلیسی منچستریونایتد راغب است به دخه‌آ اجازه دهد تا قراردادش را به صورت آزاد در نظر بگیرد و اگر می‌خواهد به رئال مادرید برود.
– خانواده ژول بیانکی، راننده فرانسوی فرمول یک، 9 ماه پس از تحمل جراحات شدیدی که به سرش وارد شده بود بامداد امروز در بیمارستانی در شهر نیس فرانسه درگذشت.
او در مسابقات جایزه بزرگ جاپان که در آسال گذشته برگزار شده بود، دچار این جراحت‌ها شد و از ان هنگام تا امروز را در حالت کما گذراند
– یونل مسی و نیمار همراه تیم بارسلونا در اردوی تدارکاتی این تیم در آمریکا حضور نخواهند داشت.
دو بازیکن ملی‌پوش برزیل و آرجانتین بعد از بازی در تیم ملی کشورشان در رقابت‌های کوپه آمریکا همراه بارسا در آمریکا نخواهند بود.

– رئیس فدراسیون فوتبال بولیوی به دلیل فساد دستگیر شد
– دروازه‌بان تازه رئال مادرید گفت: کاسیاس بهترین دروازه‌بان تاریخ است و هرگز جای او را نخواهم گرفت.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا