امنیت

سرجنگ : مناطق از دست رفته درهلمند را دو باره تصرف خواهیم کرد

لشکرگاه / باختر/ 11/ قوس
برخی مناطق به علت غفلت امنیتی به دست طالبان مسلح سقوط کرده اما به زودی عملیات نظامی به هدف تصرف مجدد این مناطق آغاز خواهد شد.
عبدالرحمن سرجنگ قوماندان امنیه ولایت هلمند با اظهار این مطلب اضافه کرد که درگیری میان نیروهای امنیتی و طالبان مسلح درلشکرگاه و مرکز ولایت ، ولسوالی های مارجه ، نادعلی ، گرشک ، موسی قلعه و بعضی مناطق دیگر جریان دارد.
درجریان درگیری ، برخی مناطق ازسوی طالبان مسلح تصرف شده است اما قوماندان امنیه طی یک نشست خبری گفت ، به زودی عملیات نظامی را به هدف پس گیری مناطقی که به علت فشار زیاد و یا هم غفلت نیروهای امنیتی به دست طالبان سقوط کرده، آغاز خواهد شد.
سرجنگ علاوه کرد که اخیراً اختلافات میان طالبان مسلح به میان آمده و آن ها نمی توانند بعداز این درمقابل نیروهای امنیتی مقاومت کنند.
وی علاوه کرد که نیروهای امنیتی مشکلات خود را منظم کرده و درچند روز گذشته هژده عملیات نظامی هوایی و بیست و شش عملیات زمینی درمناطق مختلف این ولایت علیه طالبان انجام داده اند.
وی افزود : تقریباً تمامی مسوولان امنیتی هلمند جدیداً تعین شده اند درمیان آنها هیچ اختلاف وجود ندارد آن ها سایر افراد را نیز به اساس شایستگی تعیین خواهند کرد، از واسطه و زور کار نخواهند گرفت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا