امنیت

سیمینار رهنمودی در وزارت امور داخله برگزار شد

کابل باختر 15 حمل
سیمینار رهنمودی برای مدیران پیژند و قوماندانان جلب وجذب ادارات و جزوتامهای پولیس، امروز در وزارت امور داخله برگزار شد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، درمحفلی که به همین مناسبت در وزارت امور داخله برگزار شده بود، تاج محمد جاهد سر پرست وزارت امور داخله، با اشاره به اهمیت مسلکی شدن منسوبان پولیس ملی به عنوان یکی از اولویت های کاری رهبری این وزارت گفت که نیروهای پولیس ملی بیشتر از هر زمان گذشته آموزش دیده و مسلکی شده اند که این امر در جهت تامین امنیت وتنفیذ بهتر قانون از اهمیت خاصی برخوردار میباشد.
سرپرست وزارت امور داخله بر اصل شایسته سالاری درتعینات این وزارت تاکید نموده تصریح کرد که تعینات و ترفیعات نیروهای پولیس ملی به اساس ضوابط صورت گرفته و تلاش جدی صورت می گیرد تا در امور کاری این وزارت اصول شایستگی و لیاقت در گزینش افراد مد نظر قرار بگیرد.
همچنان لوی پاسوال اکرام الدین یاور معین اداری وزارت امور داخله سیمینار یاد شده را گام مهمی در جهت مسلکی شدن و ارتقای ظرفیت نیروهای پولیس ملی به ویژه مدیران پیژند و قوماندانان جلب وجذب عنوان کرد.
معین اداری وزارت امور داخله تصریح کرد که هدف برگزاری سیمینارآموزشی یادشده این است تا به گونه همه جانبه، امور اداری و کاری مسئولین پیژند و قوماندانان جلب وجذب در وزارت امور داخله مورد بررسی قرار گرفته و راه کار های موثری برای بهبود هر چه بیشتر امور روی دست گرفته شود.
همچنان لوی پاسوال محمد سالم احساس رییس عمومی امور پولیس وزارت امور داخله از مدیران پیژند به عنوان ستون فقرات نیروهای پولیس ملی یاد نموده، خطاب به اشتراک کننده های سیمینار گفت که در آوردن اصلاحات در قطعات وجزوتام های پولیس ملی سعی وتلاش بیشتری را به خرچ دهند.
در همین حال لوی پاسوال محمد وکیل اکبری پیژنوال وزارت امور داخله بر روند برقی سازی سوانح کارمندان این وزارت اشاره نموده گفت که کار کرد این اداره از اهمیت زیادی در بهبود وضعیت اسنادی کارمندان، شفافیت دراموراداری ومصئونیت اسنادی نیروهای پولیس ملی، برخوردار بوده است.
پیژنوال وزارت امور داخله تصریح کرد که در آینده نزدیک اداره اهیرمز، یا روند برقی سازی، تمامی بخش های اداری وزارت امور داخله ونیروهای پولیس ملی را تحت پوشش فعالیت های خود قرار داده و روند اداری و مالی در این وزارت به صورت کامل از سیستم سابقه بیرون شده و داخل سیستم اداری عصری خواهد شد.
در پایان محفل یاد شده لوی پاسوال سید فضل کریم سادات رییس څارنوالی وزارت امور داخله نیز پیرامون موضوع صحبت نموده، خطاب به اشتراک کننده های سیمینار گفت که در زمینه فراهم آوری سهولت در قسمت جلب وجذب نیروهای پولیس ملی سعی وتلاش جدی نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا