اخبارفرهنگTOP

نمایشگاه ویژه عکس آژانس اطلاعاتی باختر، درباغ چهلستون گشایش یافت

کابل / 4 حمل / باختر

محمدطاهر زهیر سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ، امروز نمایشگاه ویژه عکس آژانس اطلاعاتی باختر را که به مناسبت جشن سال 1400، راه اندازی شده است، درباغ چهلستون افتتاح کرد .

به گزارش خبرنگارآژانس باختر؛ درمراسم افتتاح این نمایشگاه درحالی که معینان، مشاوران و رییسان وزارت اطلاعات وفرهنگ، مسوولان و نمایندگان وزارت تجارت، شاروالی کابل و شماری ازنهاد های دیگر حضورداشتند، سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ از رهبری و کارمندان آژانس باختر به منظوربرگزاری این نمایشگاه، قدردانی کرد.

محمدطاهر زهیر، درصحبتش ابراز امید واری کرد که سال 1400 ، سال توسعۀ و رشد بیشتر رسانه ها ، تامین صلح و امنیت سراسری، پیشرفت ، ترقی و رفاه  درکشور باشد.

درنمایشگاه عکس آژانس اطلاعاتی باختر بیش از 60 عکس ازنما های جشن نو روز، مناظرطبیعی، آبدات تاریخی و ساحات باستانی و تاریخی کشور به نمایش گذاشته شده است.

همچنان سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ نمایشگاه نقاشی، خطاطی، رسامی و میناتوری را که ریاست هنرستان ملی برگزارکرده است ونمایشگاه صنایع و فرآورده های دستی را نیز درباغ چهلستون افتتاح کرد.

به همین ترتیب سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ازنمایشات ورزشی، ورزشکاران رشته های مختلف کمیتۀ ملی المپیک و نمایشات سرکس که به مناسبت جشن نوروز سال 1400، اجرا شد، نیز دیدن کرد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا