فرهنگ

درحاشیه سمپوزیم بین المللی نوایی نمایشگاه آثار هنری برگزار شد

کابل باختر/ 24/ حمل
شرکت کنندگان سمپوزیم بین المللی امیرالکلام علی شیرنوایی امروز ازنمایشگاه آثار هنری هنرمندان عصر نوایی که ازسوی وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار شده بود ، دیدن کردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، دراین نمایشگاه آثار خطاطی ، میناتوری و نقاشی هنرمندان افغانی که معرف عصر امیرالکلام امیرشیرنوایی میباشد ، به نمایش گذاشته بود.
شرکت کننده گان سمپوزیم بین المللی نوایی در جریان کار نشست امروز ، ازاین نمایشگاه با علاقمندی درحالی دیدن کردندکه ازجانب مسوولان مربوط معلومات ارائه میشد .
قابل تذکراست که برگزاری این سمپوزیم ازسوی کمیسیون موظف که به اساس حکم ریاست جمهوری به ریاست عبدالباری جهانی وزیر اطلاعات و فرهنگ و عضویت ادارات ذیربط تشکیل شده با ترتیب و تنظیم هرچه باشکوه تر برگزار شده است.
همچنان شش عنوان کتاب حاوی آثار امیراکلام علی شیرنوایی که به همت وزارت اطلاعات وفرهنگ به چاپ رسیده است نیز به شرکت کنندگان سمپوزیم توزیع گردید.
هارون حکیمی مشاور رسانه ای و سخنگوی وزارت اطلاعات وفرهنگ به آژانس باختر گفت که قرار است فردا در روزسوم سمپوزیم ، نمایشگاه کتاب ازسوی وزارت اطلاعات و فرهنگ و به همکاری شاروالی کابل وشماری از ناشران کتب درباغ بابرشاه برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا