اخبارسیاست

باشندگان پروان حمایت شان را از امارت اسلامی اعلام کردند

چاریکار/ ۶ میزان/ باختر

صدها تن از باشندگان ولسوالی بگرام و شهر چاریکار مرکز پروان حمایت شان را از امارت اسلامی افغانستان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر؛ درمحفلی که به همین مناسبت با اشتراک مسوولان امارت اسلامی، قومندان امنیه، عالمان دینی و صدها تن از باشندگان ولسوالی بگرام ومرکز پروان برگزارشد،  مولوی مطیع الله به نمایندگی از عالمان دینی پیروزی امارت اسلامی را به اشتراک کنندگان تبریک گفت و از حمایت مردم پروان از امارت اسلامی قدردانی کرد. وی ادای فریضه الهی، ایثار وفداکاری، امر به معروف ونهی از منکر را از خصلت های مجاهدان امارت اسلامی خواند.

مولوی عبدالقدیر حقانی قومندان امنیۀ پروان در مورد پیشینۀ مبارزات بی بدیل مجاهدان وایثار وفداکاری های مردم به تفصیل صحبت کرد و افزود: مردم افغانستان مردم مجاهد پرور، قرآن پرور، شجاع وسزاوار عفو و بخشش هستند، امارت اسلامی افغانستان با اعلام عفو عمومی متعهد بر حکومت داری در پرتو شریعت اسلامی و عرضۀ خدمات بهتر در سطوح مختلف برای مردم است.

 قومندان امنیه نقش مردم را در فتح وپیروزی امارت اسلامی نهایت اثرگذار خواند و به منظور تامین امنیت بهتر وتامین عدالت اجتماعی خواستار ادامه همکاری های بیشتر باشندگان شد.

در این محفل مولوی مرزا خان طارق، مولوی بازمحمد حقانی، مولوی خلیل الرحمن الفت ، مولوی احسان الحق حقانی  وتعدادی از عالمان دینی پیرامون موضوع صحبت کردند وهمکاری شان را با امارت اسلامی افغانستان در پروان اعلام کردند.

محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا